Van het kastje naar de muur | Eneco Community
vraag

Van het kastje naar de muur

• 23 december 2015
  • 4 reacties
  • 449 Bekeken

Hallo,

Ik ben al maanden bezig van alles voor elkaar te krijgen ivm het plaatsen van een nieuwe geiser en de ellende ervan.
( weggesmolten rookgasafvoer pijp door fout materiaal, en ja geplaatst door Eneco)
Inmiddels werkt alles naar behoren en ik zal jullie de rest van de ellende besparen maar op mijn vraag krijg ik maar geen antwoord en het is ook nergens in mijn gegevens terug te vinden.

Ik belde met de vraag of de huur van mijn oude geiser ( die afgekeurd was door Eneco) verrekend werd met de nieuwe geiser het gaat hier om huren in maandelijkse termijnen.
Ik moest toen een andere afdeling bellen en toen ik eindelijk iemand aan de telefoon kreeg verwees ze me weer terug naar de vorige afdeling.
Toen ik zei dat ik het zat aan het worden was ( ik had in de maandn ervoor al voor 25 euro verbeld naar Eneco) wilde ze wel kijken maar liep het systeem weer eens vast ( dat gebeurd ook elke keer als ik bel...) en het zou echt wel geregeld zijn door iemand, en ik moest me maar niet druk maken.
Aangezien ik het regelen van Eneco inmiddels wel ken doe ik dat dus wel n aan zal wel geregeld worden hb ik niks, ik wil het zeker weten.

Nu heb ik 2x een mail gestuurd en een bevestiging van ontvangst gekregen maar nog steeds geen antwoord.

Mijn vraag is of de huur van mijn oude geiser weg gehaald is ( verrekend met de nieuwe geiser) zodat ik niet nu voor 2 geisers betaal.

Met vriendelijke groeten,

Denise de Jong

4 Reacties

Hallo, ik blijf ook in de lucht hangen. Mijn boiler is weggehaald in september en sedertdien ben ik al bezig het tariefbedrag/maand aan te passen. Ik word telkens gezegd dat er spoed achter gezet wordt en dat ik voor het einde van de week een bevestiging zal krijgen (per mail of post) van de aanpassing van het tarief met terugwerkende kracht naar september 2015. Maar ik wacht tevergeefs. Zie ook nergens een mogelijkheid een klacht in te dienen. met vriendelijke groeten, Kees Locher
Reputatie 7
Badge +6
Beste Catlover & K. Locher

Allebeide welkom op de community. Ik heb jullie vragen doorgestuurd naar ons installatiebedrijf, ik kan deze helaas niet beantwoorden, ik heb helaas geen toegang tot deze systemen. Zij komen er zo snel mogelijk op terug.

Groet,

Folkert
Bedankt Folkert,

Ik heb vandaag antwoord en excuses gekregen en wat mij betreft is het nu opgelost.

Ik wens jullie fijne feestdagen.

Groetjes, Denise
Reputatie 6
Badge +2
Goed om te lezen Catlover.

Jij ook fijne dagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Groet,
Vincent

Reageer