Slechte communicatie van de onderhoudsafdeling | Eneco Community
beantwoord

Slechte communicatie van de onderhoudsafdeling

• 7 december 2015
  • 2 reacties
  • 163 Bekeken

Al een flink aantal jaren huur ik een geiser via Eneco. In het huurbedrag zit ook een onderhoudscontract verwerkt. De eerste jaren werd er keurig elk jaar contact opgenomen en kwam een monteur om alles na te kijken en schoon te maken. De laatste 2/3 jaar zitten steeds meer ruimte tussen de afspraken en dit jaar had de onderhoudsbeurt in mei moeten plaatsvinden. In september heb ik uiteindelijk zelf maar eens gebeld en zou de monteur eind oktober langskomen. Door spoedgeval aan mijn kant kon de afspraak niet door gaan, maar ik zou terug worden gebeld. Dat is niet gebeurt. Dus weer zelf gebeld voor een nieuwe afspraak. Die zou 30 november plaatsvinden, maar werd de vrijdag ervoor afgebeld. Ik had op dat moment mijn agenda niet bij de hand, dus vroeg of mevrouw een kwartiertje later terug wilde bellen. We zijn inmiddels ruim een week verder, en nog steeds is er niet gebeld voor een nieuwe afspraak. Én het al ruim anderhalf jaar geleden sinds het laatste onderhoud. Tegenwoordig kun je met de simpelste technieken bij de kleinste bedrijven via een digitaal systeem een afspraak maken, maar zo'n groot bedrijf als Eneco moet je nog bellen, wat flink wat geld en tijd kost en een enorm slechte service is. Graag zsm een afspraak inplannen én eens nadenken over een digitaal systeem.. Met vriendelijke groet, Miriam:@:@
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 7 december 2015, 13:44

Hoi Miriam, hartelijk welkom op onze Community en bedankt voor openhartige bericht. Uiteraard zeer kwalijk hoe dit is gelopen en ik begrijp je onvrede hierover. Ik ga dit direct duidelijk maken bij ons Installatiebedrijf om je alsnog met spoed te bellen zodat er een onderhoudsafspraak gemaakt kan worden.

Groet Martijn
Bekijk origineel

Slechte service afdeling Onderhoud

2 Reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Miriam, hartelijk welkom op onze Community en bedankt voor openhartige bericht. Uiteraard zeer kwalijk hoe dit is gelopen en ik begrijp je onvrede hierover. Ik ga dit direct duidelijk maken bij ons Installatiebedrijf om je alsnog met spoed te bellen zodat er een onderhoudsafspraak gemaakt kan worden.

Groet Martijn
Ik heb inmiddels al zelf gebeld. Afspraak staat gepland, wel pas over 5 weken....

Reageer