Service contract verhuist niet automatisch mee. | Eneco Community

Service contract verhuist niet automatisch mee.

• 20 februari 2019
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Afgelopen jaar mijn verhuizing geregeld met Eneco. Later bleek dat het service contract niet automatisch mee is verhuisd. Na mijn verzoek om dit alsnog te regelen is een onderhoudsmonteur langs geweest om te beoordelen of de ketel in het nieuwe huis in onderhoud kon worden genomen. Na het zien van het merk en leeftijd werd hij direct uitgesloten van onderhoud. Dit had gelijk gemeld kunnen worden. Ik had immers alle gegevens doorgegeven. Tot mijn verbazing worden er nog steeds kosten afgeschreven voor het onderhoudscontract. Maar weer gebeld met Eneco. Hun reactie is dat ik het contract zelf moet opzeggen. En ja hoor dan geldt er ook nog eens een maand opzegtermijn. Ik ben benieuwd of het nu na 5 maanden voor niets betaald te hebben, eindelijk goed geregeld is. Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die na een verhuizing dit hebben meegemaakt.

1 Reactie

Reputatie 4
Badge
@MJvDL

Welkom op de community. Heel goed dat je je vraag kenbaar maakt. Het klopt dat het toestel is afgekeurd voor onderhoud. Doordat het administratief niet goed is gegaan zijn de betalingen door blijven lopen. Ik heb een verzoek ingediend bij onze administratie om het service abonnement met terugwerkende kracht per begindatum te beëindigen. Dit kan maximaal 8 weken duren.

Mijn excuses voor het ongemak 😊.

Groet, Emel

Reageer