Service abonnement opzeggen bij het installatiebedrijf | Eneco Community
beantwoord

Service abonnement opzeggen bij het installatiebedrijf

• 25 februari 2013
  • 1 reactie
  • 4234 Bekeken

Mijn geiser en ketel (eigendom) heb ik vervangen door een combiketel. Omdat ik een servicecontract hec bij Tempus (nu eneco installatie bedrijven) heb ik op 22 jan. 2013 via een e-mail mijn servicecontract opgezegd en gevraagd om een bevestigin. Geen reactie gekregen Op 28 januari heb ik gebeld met enecoinstallatiebedrijven. Men zei dat er ICT problemen waren en dat het goed zou komen.Op 30 januari nog eens een e-mail gestuurd als herinnering. Weer geen reactie. Op 4 februari nog maar een keer Enecoservice gebeld. Zij zeiden dat ik een email moest sturen naar [email]info@energielease.nl[/email]. Geen reactiegehad. Op 17 heb ik een brief geschteven aan Tempu. Brief kwam retour wegens onbezorgbaar. Ik heb overigens nooit een adreswijziging hiervan gehad. Op 22 februari maar weer eens gebeld met Enecoservice. De medewerkster zou met installatiebedrijven en ik zou worden teruggebeld. Is niet gebeurd.
Er is niet door heen te komen!
Omdat de servicekosten op de maandelijkse factuur van Eneco staan en installatiebedrijven de wijziging aan de factuurafdeling moet doorgeven, ben ik ban dat ik service kosten ga betalen, terwijl ik de service heb opgezegd.
Ik zie nog maar één mogelijkheid; overwstappen naar een ander energieleverancier dan krijg ik geen facturen meer waarop een servicebedrag staat terwijl ik geen service meer. heb.
Dit is de laatste mogelijkheid om het probleem opgelost te krijgen.
icon

Beste antwoord door Kelly 25 februari 2013, 10:31

Beste Caspar,

Welkom op ons forum. Ik heb de titel van je bericht ter verduidelijking aangepast. Ik snap dat je het vervelend vindt dat je maar niets hoort over de opzegging. Ik heb net gebeld met het installatiebedrijf voor je, maar begreep dat je ze zelf ook net had gesproken en dat ze hebben aangegeven het voor je in orde te maken. Ik neem aan dat het zo in orde komt.

Groet, Kelly
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Beste Caspar,

Welkom op ons forum. Ik heb de titel van je bericht ter verduidelijking aangepast. Ik snap dat je het vervelend vindt dat je maar niets hoort over de opzegging. Ik heb net gebeld met het installatiebedrijf voor je, maar begreep dat je ze zelf ook net had gesproken en dat ze hebben aangegeven het voor je in orde te maken. Ik neem aan dat het zo in orde komt.

Groet, Kelly