Service abonnement CV ketel | Eneco Community
vraag

Service abonnement CV ketel

  • 14 november 2016
  • 1 reactie
  • 251 Bekeken

Al ruim een jaar geleden heb ik een abonnement afgesloten voor de CV ketel, maar tot op heden heeft nog niemand contact opgenomen met mij.

Ik kan het niet goed zien op Mijn Eneco, maar volgens mij betaal ik al wel al die tijd voor het abonnement.
En nu wil het zo zijn dat sinds zaterdagavond mijn warm water het niet meer doet.
De Storingsdienst gebeld en het probleem uitgelegd maar omdat het al zo laat op de avond was zouden ze pas zondag iemand beschikbaar hebben, en omdat mijn abonnement niet geactiveerd was in het systeem was ik ook niet bekend aldaar met het abonnement...

Grt. Guy

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Guy,

Oei, dat loopt niet helemaal lekker zo te zien. Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan! Ik zorg ervoor dat het alsnog zichtbaar wordt voor de Storingsdienst, je hebt immers al in 2015 het contract afgesproken. Ook heb ik gebeld met het installatiebedrijf en er is nu een duidelijke notitie gemaakt bij jouw gegevens. Je kunt nu alsnog bellen via 088 895 500 en een afspraak inplannen voor de storing.

Laat je weten of het lukt?

Groet,
Mike

Reageer