Schriftelijke opzegging CV-onderhoud | Eneco Community

Schriftelijke opzegging CV-onderhoud

• 3 november 2016
  • 15 reacties
  • 630 Bekeken

Nog steeds geen reactie ontvangen op mijn brief d.d. 13.9.2016. Het zou ongeveer 6 weken duren, maar die tijd is verstreken. Gaarne reactie van Eneco Installatiebedrijven.

15 Reacties

Die zitten niet op dit forum.
Hooguit kan er moderator vragen waar de bevestiging blijft.
Ik zou ze gewoon even bellen!
Bedankt voor je antwoord, bellen ga ik ook zeker doen, maar ik wilde eerst dit uitproberen. Ik wacht nog even op de moderator.
Badge
Grappig hoe zoeen systeem werkt!
Aanmelding wordt in een dag verwerkt, voordat je afgemeld bent, ben je weer 6 weken verder.
Toppie!
Reputatie 7
Badge +6
@A.A. Moree,

Dat duurt wel erg lang! Spijtig om te vernemen dat je in de tussentijd niets hebt vernomen.
Ik kaart het aan bij ons installatiebedrijf zodat ze er binnen enkele dagen bij je op terug komen.
Sorry voor het ongemak!
Nog steeds niets vernomen! Zelf vandaag weer naar Eneco gebeld en ben doorverbonden met Installatiebedrijven Zuid-West. Zij vinden een notitie dat mijn brief is ontvangen. Ik heb dringend verzocht om mij daar een bericht/email over te zenden. Dit wordt geweigerd omdat de brief in de molen zit. Ik wacht nu al 2 maanden op een teken van leven en ben niet bereid om weer te wachten tot de administratie zo ver is. De communicatie met Installatiebedrijven zuid-west is allesbelabberd; het lijkt wel of alles wordt afgeschermd. Dit is dus een officiele klacht!
Vanochtend een mailtje ontvangen dat het abonnement is beeindigd!
Hoera, met dank aan de initiator.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @A.A. Moree,

Fijn om te vernemen dat de opzegging nu vcoor je verwerkt is!

Groet,

Rodney
Nog steeds geen schriftelijke opzegging gehad laaste contact was op 30 juni zou binnen 2 dagen antwoord krijgen .heden nog steeds niets vernomen .Vandaag weer maar een poging lekker klant vriendelijk.
Krijg een bericht : van 6 juli

Ik heb uw email in goede orde mogen ontvangen.

Inmiddels zie ik dat mijn collega alles met hoge prioriteit heeft doorgezet. Dit zal spoedig worden opgepakt en u kunt nu echt op korte termijn een antwoord verwachten. Ik dank u voor uw begrip en uw geduld.

Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

Jordi Stoovelaar
Medewerker Technical Support

Helaas nog steeds geen bericht wind stil.
Ongelofelijk dit!
Jammer dat het zo vaak mis gaat bij Eneco Installatiebedrijven.
Dit is helaas geen uitzondering, heb al 3 mails verstuurd het het verzoek het contract te beëindigen maar ze hebben nog niet eens het fatsoen om te antwoorden. Het valt mij op dat je met twee muisklikken een contract kan afsluiten maar om er vervolgens van af te komen moet je maanden lopen zeuren. Hier valt nog veel winst te behalen ten aanzien van klantvriendelijkheid voor Eneco.
Beetje jammer allemaal.
Reputatie 5
Badge +3
@janrowie, ben je inmiddels geholpen?
janrowie misschien wel, maar ik nog steeds niet!
Reputatie 7
Badge +6
@Toontje Lager,

Sorry voor het ongemak dat je eerder geen reactie hebt ontvangen op jouw ingediende verzoek. De opzegging ligt bij de desbetreffende afdeling en ik verwacht dat je er binnenkort meer over verneemt!
Bedankt voor je reactie.Ik wacht het af.

Reageer