Overname CV Ketel (huur) | Eneco Community
vraag

Overname CV Ketel (huur)

  • 8 juni 2019
  • 8 reacties
  • 329 Bekeken

Sinds oktober wonen wij in onze huidige woning. De vorige bewoners huurden een CV-ketel van Eneco. Wij willen graag de ketel overkopen van Eneco. Al in januari hebben hebben we meerdere keren contact gehad met de klantenservice van Eneco. Als reactie daarop hebben we een aanbod gekregen om de ketel over te nemen; wij hebben het aanbod geaccepteerd en Eneco gevraagd een factuur toe te sturen, zodat we de transactie finaal kunnen maken.

Het verzoek om de factuur is nu 3 maanden terug, wanneer krijgen we ooit reactie van Eneco? Er wordt nooit gereageerd op e-mails en slecht op telefonische verzoeken. Beste Eneco, er ligt een paar honderd euro voor jullie op te halen!

Graag reactie!

PS: adres is toegevoegd in geheim deel van Profiel.

8 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Hi @MaartenP

Welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Als je mij je adresgegevens stuurt in een privébericht kijk ik het voor je na.

Groeten Chantal
Reputatie 3
Badge
@MaartenP

Ik heb het een en ander voor je nagekeken.Het keuzeformulier hebben wij niet ontvangen. Wil je deze alsnog mailen naar installatiebedrijven@eneco.com? Zodra we het binnen hebben zal het verwerkt worden. Alvast bedankt voor je medewerking.

Groet, Emel
Beste Emel,

Ik zal het formulier dadelijk nogmaals sturen naar dit mailadres, met vermelding van jouw bericht.
Kan je bevestigen als je het hebt ontvangen?

Dank en groet,

Maarten
Reputatie 5
Badge +1
@MaartenP

Zodra we het formulier binnen hebben geven we je een seintje.

Groeten, Tina
Dag @TinaC en @Emel,

Er is bevestigd dat mijn e-mail is binnengekomen bij jullie.

Jullie collega Jacqueline reageerde vanmiddag als volgt (kenmerk: CAS-1551296-J1S1):

Klantnummer doorgeven
Helaas heb ik geen gegevens van u ontvangen. Ook staat er niks in de e-mail die ik hebt ontvangen.
Wilt u uw klantnummer of de volledige IBAN (rekening)nummer doorgeven? Dan nemen wij uw e-mail alsnog in behandeling.
Wegens de AVG privacywet mogen wij u niet meer vragen naar adresgegevens. Mijn excuses hiervoor.
U kunt uw klantnummer onder andere vinden in de omschrijving van de bankafschriften.

Helaas kan ik daar niks mee. Ik ben geen klant en wil ook geen klant worden, ik wil alleen de ketel overnemen. Mijn adresgegevens staan al in het toegezonden formulier, dus die hebben jullie al - AVG of niet.

Kunnen jullie deze e-mail alsnog oppakken?

Bedankt vast,

Groeten, Maarten
Reputatie 6
Badge
Goedemorgen @MaartenP

Als het goed is heeft ChantalS jou onlangs, via een pb, voorzien van een klantnummer. Heb je dit klantnummer ook vermeld in je e-mail?

Groet. Urgel
Dag @Urgel

Nee, helaas heeft @ChantalS mij niet voorzien van een klantnummer via een pb.
Derhalve heb ik dat ook niet in mijn email vermeld.

Groet, Maarten
Reputatie 6
Badge
Aha,

Het lijkt dan op een miscommunicatie aan onze kant. Voor nu heb ik te weinig mogelijkheden om dit goed voor je uit te kunnen zoeken. Maandag pakken we dit graag voor je op en komen we hierover bij je terug, @MaartenP . Mijn excuses voor het ongemak!

Groet. Urgel

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen