Overname CV Ketel (huur) | Eneco Community
beantwoord

Overname CV Ketel (huur)

• 8 juni 2019
  • 21 reacties
  • 1000 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 10 reacties
Sinds oktober wonen wij in onze huidige woning. De vorige bewoners huurden een CV-ketel van Eneco. Wij willen graag de ketel overkopen van Eneco. Al in januari hebben hebben we meerdere keren contact gehad met de klantenservice van Eneco. Als reactie daarop hebben we een aanbod gekregen om de ketel over te nemen; wij hebben het aanbod geaccepteerd en Eneco gevraagd een factuur toe te sturen, zodat we de transactie finaal kunnen maken.

Het verzoek om de factuur is nu 3 maanden terug, wanneer krijgen we ooit reactie van Eneco? Er wordt nooit gereageerd op e-mails en slecht op telefonische verzoeken. Beste Eneco, er ligt een paar honderd euro voor jullie op te halen!

Graag reactie!

PS: adres is toegevoegd in geheim deel van Profiel.
icon

Beste antwoord door ChantalS 12 augustus 2019, 15:05

@MaartenP

De overname is verwerkt. Zojuist is ook de factuur opgemaakt. Die ontvang je zo spoedig mogelijk.

Groeten Chantal
Bekijk origineel

21 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hi @MaartenP

Welkom op het forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Als je mij je adresgegevens stuurt in een privébericht kijk ik het voor je na.

Groeten Chantal
Reputatie 4
Badge
@MaartenP

Ik heb het een en ander voor je nagekeken.Het keuzeformulier hebben wij niet ontvangen. Wil je deze alsnog mailen naar installatiebedrijven@eneco.com? Zodra we het binnen hebben zal het verwerkt worden. Alvast bedankt voor je medewerking.

Groet, Emel
Beste Emel,

Ik zal het formulier dadelijk nogmaals sturen naar dit mailadres, met vermelding van jouw bericht.
Kan je bevestigen als je het hebt ontvangen?

Dank en groet,

Maarten
Reputatie 6
Badge +1
@MaartenP

Zodra we het formulier binnen hebben geven we je een seintje.

Groeten, Tina
Dag @TinaC en @Emel,

Er is bevestigd dat mijn e-mail is binnengekomen bij jullie.

Jullie collega Jacqueline reageerde vanmiddag als volgt (kenmerk: CAS-1551296-J1S1):

Klantnummer doorgeven
Helaas heb ik geen gegevens van u ontvangen. Ook staat er niks in de e-mail die ik hebt ontvangen.
Wilt u uw klantnummer of de volledige IBAN (rekening)nummer doorgeven? Dan nemen wij uw e-mail alsnog in behandeling.
Wegens de AVG privacywet mogen wij u niet meer vragen naar adresgegevens. Mijn excuses hiervoor.
U kunt uw klantnummer onder andere vinden in de omschrijving van de bankafschriften.

Helaas kan ik daar niks mee. Ik ben geen klant en wil ook geen klant worden, ik wil alleen de ketel overnemen. Mijn adresgegevens staan al in het toegezonden formulier, dus die hebben jullie al - AVG of niet.

Kunnen jullie deze e-mail alsnog oppakken?

Bedankt vast,

Groeten, Maarten
Reputatie 7
Badge +1
Goedemorgen @MaartenP

Als het goed is heeft ChantalS jou onlangs, via een pb, voorzien van een klantnummer. Heb je dit klantnummer ook vermeld in je e-mail?

Groet. Urgel
Dag @Urgel

Nee, helaas heeft @ChantalS mij niet voorzien van een klantnummer via een pb.
Derhalve heb ik dat ook niet in mijn email vermeld.

Groet, Maarten
Reputatie 7
Badge +1
Aha,

Het lijkt dan op een miscommunicatie aan onze kant. Voor nu heb ik te weinig mogelijkheden om dit goed voor je uit te kunnen zoeken. Maandag pakken we dit graag voor je op en komen we hierover bij je terug, @MaartenP . Mijn excuses voor het ongemak!

Groet. Urgel
Reputatie 6
Badge +2
@MaartenP

Het klantnummer waar je naar kan refereren is het klantnummer in je profiel. Voor de zekerheid stuur ik ook een privébericht met het klantnummer.

Groeten Chantal
Dank. Ik heb opnieuw informatie gestuurd naar het genoemde mailadres. Ik wacht verdere berichten af.
Dag Moderators,
Ik ga mijn draad weer even omhoog duwen. Ondertussen 7 dagen terug heb ik mijn formulier opgestuurd, en sindsdien heb ik niks meer gehoord van jullie.
Kunnen jullie laten weten wat de stand is?
Veel dank weer!

🙂
Reputatie 7
Badge +6
@MaartenP

Heb je wel een ontvangstbevestiging van ons gehad? Ik zie namelijk geen formulier bij je klantnummer. Kun je deze mail nogmaals sturen naar forum_toon@eneco.com, dan zorg ik dat deze op de juiste plaats terecht komt. Mijn excuses voor het ongemak.

Groet,

Folkert
@Folkert ik heb zeker ontvangstbevestiging op de e-mail gehad, kenmerk E_P_Bevestiging_ontvangst_e-mail_ 18-06-2019 18:45:02 .

Daarin staat ook dat jullie binnen 5 dagen antwoord proberen te geven, vandaar dat ik het maar weer eens vraag, er ligt nog steeds een paar honderd euro voor jullie klaar :)

Ik stuur de mail nogmaals door naar het genoemde mailadres.
Reputatie 7
Badge +6
@MaartenP

Dank, ik heb het formulier ontvangen en meteen doorgestuurd naar de juiste afdeling, het wordt zo snel mogelijk door hen opgepakt.
@Folkert

Dank voor het doorsturen. Kan je ook aangeven hoe lang het duurt voordat ik reactie krijg? We zijn immers al weer ruim een week verder zonder post van Eneco.
Hoor graag weer even van jullie.
Reputatie 7
Badge +1
@MaartenP

Goed dat je een vinger aan de pols houdt wat betreft de overname van de cv-ketel. Een exacte indicatie van een reactie is moeilijk aan te geven. Wel kan ik je informeren dat de gemiddelde doorlooptijd 4 weken is. Uiteraard kun je ook veel eerder een bericht ontvangen. Ik ga ervan uit dat ik je vraag hiermee heb beantwoord.

Groet. Urgel
Hallo moderators,

Ondertussen hebben jullie het formulier een maand in bezit. Kan je al meer duidelijkheid geven? Ligt het onderop de stapel of ondertussen bovenop de stapel?
Ik wil wel continue lief en begripvol richting jullie zijn, maar eigenlijk begrijp ik niet waarom het zo lang moet duren....
Reputatie 7
Badge +1
@MaartenP

Begrijpelijk dat je terugkomt op het overnameformulier dat je ons hebt gestuurd. Zelf heb ik geen inzage in de status van je verzoek. Wel ga ik morgen na of ik meer te weten kan komen hierover. Mijn excuses voor het ongemak en het lange wachten.

Groet. Urgel
Top @urgel , ik hoor graag morgen wat je uit kan vinden.
Reputatie 6
Badge +2
@MaartenP

De overname is verwerkt. Zojuist is ook de factuur opgemaakt. Die ontvang je zo spoedig mogelijk.

Groeten Chantal
Dag @ChantalS dank weer voor de update, we houden de post in de gaten!

Reageer