Opzeggen Tempus | Eneco Community
vraag

Opzeggen Tempus

• 16 november 2012
  • 3 reacties
  • 1947 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Ik probeer al maanden! tempus op te zeggen en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Op mijn email aan Eneco kreeg ik de reactie dat ik bij Tempus moet zijn en na online een email aan tempus te hebben gestuurd met opzegging;
wordt ik online doorgestuurd naar Eneco, wat is dit voor service?:( Vervolgens krijg ik helemaal geen respons meer.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Jane,

Ik kan me goed indenken dat het vervelend is dat je heen en weer wordt gestuurd tussen Eneco en Tempus. Graag leg ik je uit dat Eneco uitsluitend de facturatie doet namens Tempus. Opzeggingen van een contract met Tempus, kunnen wij helaas niet voor je regelen. We hebben je daarom terecht doorgestuurd naar Tempus. Heb je Tempus al gebeld wat je het beste kunt doen om op te zeggen? Je bereikt ze via 088 - 89 55 000.

Ik hoor graag van je of het is gelukt.

Groet,
Mike
Reputatie 3
Badge
Halverwege oktober is bij mij een nieuwe CV ketel geinstalleerd. Bij deze ketel kreeg ik 2 jaar onderhoud van de leverancier.
Omdat ik bij Tempus een onderhoudscontract had lopen voor mijn oude ketel heb ik deze op 16 oktober via de e-mail opgezegd.
Nu na bijna 2 maanden en 3 keer telefonisch contact met Tempus is het nog steeds niet geregeld en wordt het onderhoud nog steeds door Eneco in rekening gebracht.
Bij het eerste en tweede contact werd mij verteld dat de e-mail was ontvangen maar dat Tempus een grote achterstand had in het verwerken hiervan.
Bij het laatste contact afgelopen maandag wist de dame te melden dat Tempus nooit een e-mail van mij had ontvangen.
Na een diepe zucht zei ze tegen mij: "meneer het is hier ook zo'n enorme chaos". Hierop heb ik een klacht laten indienen.

Ik begrijp dat jullie alleen de facturatie doen namens Tempus maar er staat met grote letters "Eneco intallatiebedrijven" op hun website.
Als klant raak je behoorlijk geirriteerd over dit gepruts van Tempus en dit heeft natuurlijk ook nadelige invloed op de waardering van Eneco als bedrijf.
Reputatie 5
Badge +3
Beste hmay,

Vervelend dat je al sinds oktober 2012 bezig bent om het onderhoudscontract met Tempus te beëindigen. Ik heb begrepen dat er inderdaad een achterstand is maar als je al sinds oktober wacht dan duurt het wel erg lang. Begrijpelijk dat je hier ontevreden over bent.

Ik heb telefonisch contact voor je opgenomen met Tempus. Ze gaan de overeenkomst nu per 16 oktober 2012 voor je beëindigen en binnen ongeveer 2 weken kun je de eindafrekening daarvoor via ons tegemoet zien. Tempus betreurt het dat de beantwoording zolang geduurd heeft en ik bied je daarom, namens Tempus, excuses aan daarvoor.

Weet je zo voldoende?

Groet, Kelly