Opzeggen huurgeiser+ bevestiging krijgen | Eneco Community
vraag

Opzeggen huurgeiser+ bevestiging krijgen

• 1 december 2015
  • 7 reacties
  • 837 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 3 reacties
Op 27nov heb ik via de mail de huur van de geiser opgezegd. Graag wil ik zo spoedig mogelijk een bevestiging van de opzegging van de huurgeiser krijgen. De wachttijden aan de telefoon van Eneco installatiebedrijf zijn erg lang. Ik heb daarom geen zin om hun te bellen. Via de mail kreeg ik een automatisch antwoord, maar geen bevesting van m'n opzegging. Ik wil dus zo spoedig mogelijk een bevesting van m'n opzegging krijgen.

7 Reacties

Dan zit je toch verkeerd denk ik.
Voor zover ik weet kan je hier geen zaken doen inzake Eneco Installatiebedrijven.
Als je van hun een antwoord wilt zal je toch zelf met ze moeten bellen.
op diverse topics las ik dat het erg moeilijk is om een contract bij Eneco installatiebedrijf op te zeggen.
Lange wachttijden aan telefoon, geen reacties op de mail, en ook geen bevestiging. Ik wil daarom zo snel mogelijk dat m'n opzegging in orde wordt gemaakt. Je kan een contract niet telefonisch opzeggen, altijd schriftelijk. Maar als je geen bevestiging van je opzegging krijgt, wordt het lastig.
Reputatie 7
Badge +6
Hi Fiona,

Welkom op de community, ik stuur het door naar ons installatiebedrijf voor je.

Groet,

Folkert
Bedankt Folkert
Ik wil weten waarom de beëindiging van de huur van de geiser nog niet definitief is verwerkt. Het is al bijna 2 maanden geleden dat ik een mailtje heb gestuurd naar Eneco installatiebedrijf om de huur van de geiser op te zeggen. Nu nog steeds geen bevestiging op papier dat de huur is opgezegd per 27november 2015 en ook geen bevestiging dat de huurcontract is beëindigd. Ik heb helemaal geen looptijd met de huur van de geiser. Ik betaal een termijnbedrag en daar zat de huur van de geiser inbegrepen. Nu de geiser sinds 26november 2015 niet meer in de woning is, wil ik daarom de huur van het apparaat opzeggen. Waarom is de beëindiging nog steeds niet in orde gemaakt?
Reputatie 7
Badge +6
Hi Fiona,

Excuses dat je nog niets vernomen hebt ik ga er wederom achter aan voor je.

Groet,

Folkert
Dit komt mij heel bekent voor, ik ben al maanden bezig om te vragen of ik mijn facturen mag betalen.
In het begin van dit jaar heb ik een lease cv-ketel laten plaatsen. Tot nu toe heb ik nog geen facturen mogen ontvangen. Ook niet na diverse mails, whatsapp berichten en telefoontjes..
Er wordt iedere keer gezegd dat de factuur komt, nee dus.
Op mijn vraag hoe ik moet gaan betalen als ze wakker worden, krijg ik als reactie. Je kunt dan een betalingsregeling treffen.
Is het bij Eneco mogelijk om al deze amateurs te passeren en een brief te schrijven aan de directie.

Gert Kompier
Nieuwegein

Reageer