Opzeggen huurcontract geiser na overlijden | Eneco Community
vraag

Opzeggen huurcontract geiser na overlijden

• 16 februari 2019
  • 3 reacties
  • 319 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Goedemiddag , ik probeer al een aantal dagen iemand van Eneco te spreken om het huurcontract van een geiser op te zeggen. Na het overlijden van mijn vader word deze niet meer gebruikt en wil ik de betaling stoppen. Ik word zo vaak en zolang in de wacht gezet...Het lijkt niet te lukken !!

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
@TJS

Welkom op de Eneco community. Gecondoleerd met het verlies. Het is inderdaad bij ons drukker dan verwacht en de wachtrijen zijn lang. Excuses hiervoor. Ik begrijp heel goed dat je als nabestaande hier niet op kan wachten en wil je alles zo snel mogelijk afhandelen.

Je geeft aan dat de geiser niet meer gebruikt wordt en je het huurcontract wil opzeggen. Wordt binnenkort de sleutel ingeleverd van de woning? Of is dit niet aan de orde. Wil je ook dat de geiser verwijdert en opgehaald wordt?

Heel veel sterkte de komende tijd.

Tina
Kan de geiser door een nieuwe huurder overgenomen worden ? Ofmoeten zij een boiler huren?
Reputatie 6
Badge +1
@TJS

Uiteraard kan de nieuwe huurder de huur overnemen. Kan je mij via een privébericht de klantgegevens geven van het desbetreffende adres? Noteer ook aub hoe je de overnameformulieren wil ontvangen. Via de e-mail of per post.

Groet,
Tina

Reageer