Opzeggen huurapparaat Tempus | Eneco Community

Opzeggen huurapparaat Tempus

Goedemiddag Eneco,

Aangezien ik ondanks talloze malen doorgeven nog steeds brieven en rekeningen krijg voor de badgeiser die ik nooit heb gehad probeer ik het maar eens op deze manier.
Hopende dat ik nu wel een reactie krijg. Sinds twee jaar woon ik in mijn huidige huis, sinds twee jaar hebben wij ook een CV. Deze is er door de woningcorporatie in geplaatst en daarmee is (denk ik?) de badgeiser verwijderd. Nu heb ik al zo vaak doorgegeven dat wij GEEN BADGEISER hebben, er is zelfs een keer een monteur geweest die toch ook echt met eigen ogen concludeerde dat wij deze niet meer hebben. Ik moet er echter nog steeds voor betalen EN ik ontvang zo'n beetje iedere 3 weken een brief of ik nu a.u.b. een afspraak wil maken voor het onderhoud.
Zal ik die monteur anders maar gewoon WEER VOOR NIETS laten komen?
Ik wordt er helemaal tuureluurs van. Ik heb formulieren ingevuld en teruggestuurd, gemaild en nu maar weer eens gebeld, maar nee hoor aan de telefoon krijg ik te horen dat ik toch echt moet mailen.
Aangezien ik vandaag een lekker dagje vrij heb zet ik deze maar in het teken van de badgeiser. Hoe kom ik van TEMPUS af?!
Bij voorbaat dank voor jullie reactie... als deze ooit komt.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste Tuureluurs,

Ik lees dat je al veel pogingen hebt ondernomen om bij Tempus duidelijk te maken dat er geen badgeiser meer aanwezig is in de woning. Eneco verzorgt alleen de facturatie namens Tempus. Toch heb ik net even contact voor je opgenomen met Tempus. Zij zijn er niet van op de hoogte dat je geen badgeiser meer hebt. Zij adviseren om via [email]info@tempus.nl[/email] of 088-8955000 aan te geven wanneer de badgeiser verwijderd is, zodat zij de overeenkomst kunnen beëindigen. Ik hoop dat het probleem daarmee wordt opgelost.

Groeten, Kelly
Reputatie 5
Badge +3
@Tuureluurs,
Ik ben benieuwd of je inmiddels met Tempus tot een oplossing bent gekomen. Ik hoor graag van je!
Reputatie 5
Badge +3
@Tuureluurs,
Irene Verhoeven van Tempus heeft mij verzocht om onderstaand bericht uit haar naam te plaatsen:

Beste Tuureluurs,

Vervelend om te lezen dat u berekend wordt voor een toestel dat niet in uw woning aanwezig is. Ik kijk graag even in onze systemen om dit op een juiste manier op te lossen. Kunt u mij hiervoor uw adresgegevens (straat, huisnummer, postcode, plaats en klantnaam) toesturen? U kunt dit doen naar info@tempus.nl tav Irene Verhoeven.

Vriendelijke groeten,
Irene

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen