Opzeggen huur geiser en lange wachttijd | Eneco Community

Opzeggen huur geiser en lange wachttijd

• 3 september 2013
  • 5 reacties
  • 5517 Bekeken

Ik heb net contact gehad met Eneco over mijn huurgeiser. De dame van de klantenservice heeft mij doorverbonden met de juiste afdeling en gaf aan dat de wachttijd 2 minuten was. Nu zit ik reeds 40 minuten in de wacht. Is dit gebruikelijk.
Zijn er mensen die ervaring hebben met het opzeggen van een huurcontract van een geiser.
Moet hij dan verwijderd worden door een installateur van Eneco of mag ik hem er zelf af halen?

5 Reacties

Nog een keer de klantenservice gebeld en nu geven ze aan dat ze geen inzicht hebben in de wachttijd van de externe afdeling. De klantenservice geeft aan dat aan het begin van het gesprek de verwachte wachttijd wordt opgegeven. Op een 2e lijn nog een keer gebeld naar de afdeling zelf, maar daar wordt helaas geen melding gemaakt van de verwachte wachttijd.
Ik vind dit wat vreemd. Blijkbaar is de klantenservice van Eneco niet op de hoogte hoe het werkt bij belsystemen van andere afdelingen.
Kan ik deze kosten ergens declareren?
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Rick Plaisier,

Welkom op het forum. Het is absoluut niet de bedoeling dat je 40 minuten aan de telefoon moet wachten. Het lijkt er op dat er dan met de telefoonverbinding iets niet in orde is, want dergelijke wachttijden zijn zeer ongebruikelijk.

Als je het huurcontract opzegt, kun je de geiser laten ophalen of zelf inleveren. Dat is allebei mogelijk. Wanneer je de geiser zelf afhaalt en terugbrengt, kost het je niets.

Zal ik het installatiebedrijf vragen om je terug te bellen hierover? Wil je mij dan via een privé bericht je telefoonnummer geven en het tijdstip waarop je het best te bereiken bent? Dit wordt dan wel morgen, want het installatiebedrijf is na 17:00u niet meer bereikbaar.

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Ps: ik heb je bericht verplaatst naar het topic Servicevragen.

Groet, Kelly
Reputatie 5
Badge +3
Beste Rick,

Je tweede post zag ik pas na mijn eerste reactie. Als het installatiebedrijf je terugbelt, adviseer ik je om uit te leggen dat je zo lang aan de telefoon hebt gezeten en dat je hiervoor graag een compensatie ontvangt. Het installatiebedrijf kan je verzoek daartoe dan in behandeling nemen.
Vd afdeling wijziging zal ik door verbonden worden naar installatie maar zit al 15minuten installatie heb maar weer opgehangen hebben jullie voor mij rechtstreeks een nummer gaat over een geiser die verwijderd moet worden
Reputatie 7
Badge +6
@J. Zuidam

Welkom op de community, ik heb dit nummer, maar het kan zijn dat je deze al gebeld hebt? 088-8955000

Groet,

Folkert

Reageer