Opzeggen Geiser | Eneco Community
beantwoord

Opzeggen Geiser

• 10 december 2015
  • 1 reactie
  • 337 Bekeken

Na slechte ervaringen met bellen naar de eneco en het niet reageren op mails probeer ik via deze weg contact te zoeken met iemand die misschien wel in staat is een geiser abonnement op te zeggen, zodat ik mijn geiser op kan zeggen en in leveren.

Iemand enig idee hoe ik contact kan krijgen met een medewerker?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 11 december 2015, 08:11

Hoi Random,

Hartelijk bedankt voor je bericht en welkom op onze Community. Zeer kwalijk om te lezen dat je slechte ervaringen hebt met ons. Uiteraard maken we graag de opzegging van je huurabonnement in orde, maar helaas heb ik die mogelijkheid niet. Ik verzoek het Installatiebedrijf contact met je op te nemen, maar dat gebeurt dan wel telefonisch. Ik zorg er echter voor dat het niet weer een nare ervaring wordt.

Groet Martijn
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 4
Badge
Hoi Random,

Hartelijk bedankt voor je bericht en welkom op onze Community. Zeer kwalijk om te lezen dat je slechte ervaringen hebt met ons. Uiteraard maken we graag de opzegging van je huurabonnement in orde, maar helaas heb ik die mogelijkheid niet. Ik verzoek het Installatiebedrijf contact met je op te nemen, maar dat gebeurt dan wel telefonisch. Ik zorg er echter voor dat het niet weer een nare ervaring wordt.

Groet Martijn

Reageer