Opvragen huurcontract | Eneco Community

Opvragen huurcontract

• 10 juni 2018
  • 4 reacties
  • 418 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 2 reacties
Ik probeer al een half jaar een kopie van mijn Huurcontract CV ketel op te vragen bij Eneco.
Dit i.v.m. een plotselinge tariefsverhoging door Eneco. En voor het berekenen van de afkoopwaarde i.v.m verkoop woning.
Op beide verzoeken reageert Eneco niet.
Alle mails en toezeggingen Eneco zijn in mijn bezit.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ik probeer al een half jaar een kopie van mijn Huurcontract CV ketel op te vragen bij Eneco.
Dit i.v.m. een plotselinge tariefsverhoging door Eneco. En voor het berekenen van de afkoopwaarde i.v.m verkoop woning.
Op beide verzoeken reageert Eneco niet.
Alle mails en toezeggingen Eneco zijn in mijn bezit.

Hoi Rudys,

Welkom op de community! Wat zonde dat je geen kopie hebt van het huurcontract, ik kan helaas de status van jouw e-mails nog niet zien. Je hebt namelijk geen klantnummer in je profiel ingevuld. Wil je dit bijwerken en ons een seintje geven?

Groet, Audrey
Klantnummer
*******-2
Omdat er tot nu toe niemand (al 6 maanden) van Eneco reageert op emails, waarin ik vraag om een kopie van het huurcontract, heb ik eenmalig de betaling aan Eneco gestorneerd.
Binnen 1 week volgt dan een dreigbrief met de sommatie om direct de openstaande factuur te betalen.
Triest
Reputatie 5
Badge +3
@RudyS,

Bedankt voor het klantnummer. Omdat deze openstaat stond, heb ik dit verborgen in jouw reactie. Daarnaast heb ik mijn collega's van Eneco Installatiebedrijven direct verzocht hierover contact met je op te nemen en een kopie te verzenden. Ik verwacht daarmee dat dit in de loop van aankomende week rond komt.

Laat het gerust weten als dat uitblijft, excuus voor de lange afhandeling in deze!
Beste Rodney,
Dank voor de hulp; het zou me verbazen als Eneco Installatiebedrijven wel reageert op jouw verzoek.
Tenslotte reageren ze niet op mijn emails, ik krijg alleen maar van die standaard antwoord emails, ontvangstbevestigingen, 'wij streven ernaar binnen 2 werkdagen uw vraag te beantwoorden'.

Reageer