Ophalen geiser | Eneco Community
beantwoord

Ophalen geiser

• 13 april 2019
  • 9 reacties
  • 356 Bekeken

Hallo, ik moet een geiser-contract annuleren en de geiser zo snel mogelijk ophalen, maximaal één week, omdat ik het huis heb verkocht en binnen een week het land verlaat.
Ik kan uw klantenservicelijn hiervoor niet bellen omdat ik geen Nederlands spreek en Eneco geen Engels spreekt. Ik kan vertalen via google translate, maar alleen zo geschreven dat ik kan annuleren via e-mail? Bedankt
icon

Beste antwoord door Emel 13 april 2019, 15:02

@anaisapalma

Ik vind het oprecht jammer dat je het als vervelend hebt ervaren. Het is absoluut niet de bedoeling dat we je met een naar gevoel de telefoon laten ophangen. Ik ga je verder helpen om het goed te laten verlopen 😊. Het keuzeformulier krijg je van mij vandaag per e-mail toegestuurd. Wil je deze invullen en mailen naar installatiebedrijven@eneco.com? Zodra het binnen is wordt het administratief verwerkt. De ophaalafspraak kan ik voor aanstaande maandag tussen 13:00-15:00 of 15:00-17:00 uur ,of anders donderdag tussen 10:00 en 12:00 uur inplannen. Welke dag komt je het beste uit?

Groet, Emel
Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 3
Badge
@anaisapalma

Welkom op de community. Wat fijn dat je ons benadert via het forum. Ik begrijp dat je alles snel geregeld wil hebben. Bij een verhuizing komt er veel bij kijken. Je huurt een keuken geiser van Eneco en wil dat we het komen verwijderen en ophalen. Voor het ophalen en verwijderen van een keuken geiser brengen we eenmalig 50 euro verwerkingskosten in rekening. Als je hiermee akkoord gaat krijg je het keuzeformulier per e-mail toegestuurd .Deze vul je in en stuurt het terug. Ook maak ik gelijk een ophaalafspraak. Mocht je toch telefonisch contact met ons willen opnemen staan we je graag in het Engels te woord 😊.

Laat je me weten of je hiermee akkoord gaat?

Groet, Emel
Hallo Emel, bedankt voor het snelle antwoord. Ik zou graag in het Engels contact opnemen met uw klantenservicelijn, maar ik ben bang om een niet zo vriendelijke collega van u te krijgen. Had een onaangenaam antwoord, een paar jaar geleden met een van je collega's aan de telefoon, gewoon omdat ik vroeg of ik goed Engels kon spreken. Je kunt begrijpen wanneer een persoon van vriendelijk naar helemaal koud gaat. Maar het is verfrissend en leuk om je warme reactie op mijn verzoek te zien 🙂 Ik ben erg dankbaar voor die Emel 🙂 Ik vind het niet erg om de kosten te betalen en alles al in te plannen. Ik kan bellen als het sneller en gemakkelijker voor ons is om dit in te plannen, maar vraag het beste nummer hiervoor aan. 🙂 Zo niet, dan kunnen we dat per e-mail doen.

bedankt en vriendelijke groeten

Ana

----------------

Hi Emel, thanks for the quick reply. I would love to contact in English your client service line but am afraid to get a not so friendly colleague of yours. Had an unpleasant reply, couple years ago with one of your colleagues in the phone, just because i asked if okay to speak English. You can understand when a person goes from friendly to totally cold. But its refreshing and nice to see your warm reaction to my request 🙂 I am very grateful for that Emel 🙂 I don't mind paying the fee and scheduling already everything. I can call if it will be faster and easier for us to schedule this, just advise the best number for this. 🙂 If not we can do it by email.

Thanks and kind regards

Ana
Reputatie 3
Badge
@anaisapalma

Ik vind het oprecht jammer dat je het als vervelend hebt ervaren. Het is absoluut niet de bedoeling dat we je met een naar gevoel de telefoon laten ophangen. Ik ga je verder helpen om het goed te laten verlopen 😊. Het keuzeformulier krijg je van mij vandaag per e-mail toegestuurd. Wil je deze invullen en mailen naar installatiebedrijven@eneco.com? Zodra het binnen is wordt het administratief verwerkt. De ophaalafspraak kan ik voor aanstaande maandag tussen 13:00-15:00 of 15:00-17:00 uur ,of anders donderdag tussen 10:00 en 12:00 uur inplannen. Welke dag komt je het beste uit?

Groet, Emel
Ik waardeer je antwoord Emel. Ik begrijp dat een persoon niet het hele bedrijf maakt 🙂 Maar het doet ons wel twee keer nadenken voordat ik weer contact opneem met de service 🙂 Ik denk dat je vandaag mijn perspectief op je bedrijf hebt veranderd in een positief. We hebben contact met onplezierige mensen in elk beroep, bedrijf, land, noem maar op ... :)
Maandag tussen 13: 00-15: 00 zal geweldig zijn. Ik zal het formulier invullen en het terugsturen zodra ik het ontvang en kan het invullen.
Als we niet meer communiceren, wil ik u heel hartelijk bedanken voor uw vriendelijke en hartelijke hulp en wensen wij u een fijne dag toe!

Vriendelijke groeten

Ana

------------------------

I appreciate your reply Emel. I do understand that a person does not make the whole company 🙂 But it does make us think twice before contacting the service again 🙂 I think today you changed my perspective of your company to the positive. We have contact with unpleasant people in every profession, company, country, you name it... 🙂
Maandag tussen 13:00-15:00 will be great. I will fill in the form and send it back as soon as i receive it and can fill it in.
If we don't communicate anymore i wish to thank you very much for your friendly and warm help and wish you a pleasant day!

Kind regards

Ana
Reputatie 3
Badge
@anaisapalma

Ik wil je hartelijk bedanken voor je begrip 🤗. Het keuzeformulier heb ik je gemaild. Maandag 15 april tussen 13:00 en 15:00 komt er een monteur bij je langs om de geiser te verwijderen en op te halen. Ik wens je heel veel succes en plezier in het buitenland 😊. Mocht je terugkomen en heb je advies nodig of iemand die alles omtrent je verhuizing voor je regelt, ben ja altijd van harte welkom!

Fijn weekend.

Groet, Emel
Bedankt Emel :)

Ik heb mijn oorspronkelijke e-mailadres van Eneco veranderd, denk ik. Ik heb het keuzeformulier niet ontvangen, dus misschien is het adres dat je van mij hebt erg oud. Ik heb mijn nieuwe e-mailadres opgenomen in mijn profiel op dit forum onder de privégegevens. Kunt u nogmaals controleren of dit hetzelfde adres is dat u naar het keuzeformulier heeft gestuurd en verzend het als dit anders is? Bedankt :)

Prettig weekend!

Vriendelijke groeten

Ana
--------------------------------------------

Thank you Emel :)

I have changed my original email address from Eneco, i think. I did not received the keuzeformulier so maybe the address you have from me is very old. I included my new email address in my profile in this forum under the private info. Could you please double check if it is the same address you sent the keuzeformulier and resend it if different? Thanks :)

Have a nice weekend!

Kind regards

Ana
Reputatie 2
Badge
does anybody else find it weird that Ana indicates she wants to communicate in English but that even on this forum she is answered in Dutch? Come on eneco, everybody in NL gets English in school. It's just polite to make an effort to make a guest feel welcome in our country.
Reputatie 6
Badge +1
@anaisapalma

We still had your old email adress in our system. I will make sure you will receive the selection form "keuzeformulier" on your new email adress today.

If there's anything else we can help you with make sure to let us know.

Regards,

Chantal
Thank you so much Chantal :)

I already received it and send it back filled in! Have a great evening.

Kind regards

Ana

Reageer