Onverwachte kosten na storing met de CV ketel | Eneco Community
vraag

Onverwachte kosten na storing met de CV ketel

• 23 april 2019
  • 7 reacties
  • 613 Bekeken

Badge
na melding storing cv heeft de monteur zonder overleg een nieuwe besturings eenheid ge monteerd welke hij bij zich had toen ik moest tekenen vroeg ik wat dat wel niet zou kosten wist ie niet ?? krijg nu factuur 220,- ???? en dit voor een vc ketel die al 13 jr oud is !!!??? ik had toch graag zelf willen overwegen of het de cv wel waard is nu voel ik mij voor het blok gezet ik kan dit als aow-er niet betalen ,ik vind het schandalig dat dit niet overlegd word en ik verwacht van eneco enige coulance en een af betalings regeling tenslotte is het JULLIE schuld dat ik nu met een onbetaalbare rekening zit dit is al de 2e keer dat er e.e.a misgaat bij een storing misschien kunnen jullie echte monteurs nemen ipv lui die alleen maar onderdelen vervangen en niets zelf kunnen repareren

7 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Hi @G.H. Bleijerveld

Goed dat je hier contact met ons zoekt. Het is nooit fijn om voor onverwachte kosten komen te staan. Zeker als je afhankelijk bent van een AOW. Ik zie dat er een verzoek uitgezet is voor een coulanceregeling. Zodra daar meer over bekend is laten we dat weten.

Groeten Chantal
Badge
vreemd dat ik steeds een nw wachtw moet aanvragen om hier te reageren n.a.v bovenstaand bericht eneco weigert mij een compensatie en reageren ook niet op het nog al klantonvriendelijk optreden van de monteur ,maar ze gaan nu pas een klachtenformulier aan maken een beetje laat na mijn 3 e-mails die ik al gestuurd hebt
Badge
vandaag beweert eneco dat zij niet verplicht zijn om bij cv storing? vooraf prijsopgave te doen,!!!!!maar dat lijkt me niet te kloppen want ik ben als eigenaar bewoner ook de juridische eigenaar van de cv ketel en allen ik bepaal of ik een reparatie aan de ketel wil of nodig vind, en daarom is er een prijs opgave nodig , dat de monteur die niet heeft is niet mijn probleem het is nog altijd zo dat wie betaald die bepaalt !!!!!!! jammer dat eneco nu op z,n strepen gaat staan ipv een beetje service te geven waarom heet het dan installatie ,, service,, bedrijf ze beweren ook nog dat ik onderhouds contract heb getekend maar dat is niet waar ik heb een onderhouds contract getekend met gasservice zon 10 jr geleden en deze heeft eneco overgenomen elke intallateur in nederland zal voor af een prijsopgave geven ,maar blijkbaar houd alleen eneco zich niet aan deze regels en zet liever de hakken in het zand
Reputatie 6
Badge +1
@G.H. Bleijerveld

Het is begrijpelijk dat je antwoord wilt op je vragen. Zoals vandaag aangegeven in het telefoongesprek met mijn collega wordt dit intern besproken. Hij zal persoonlijk een terugkoppeling geven. Mijn advies is om èèn communicatiemiddel te gebruiken. Zo voorkom je verwarring.

Groeten Chantal
Badge
er is mij door Denise verteld dat de gehele rekening komt te vervallen echter niemand durft dit blijkbaar officieel te bevestigen en als ik dus toch nog incasso kosten krijg ( want alles kan bij enco) heb ik dus nog geen enkel bewijs , in het verleden werd dit altijd opgelost door een credit nota te sturen
Reputatie 6
Badge
@G.H. Bleijerveld

Wat goed om te lezen dat er een oplossing is aangeboden! Ook heb ik gezien dat collega Denise intern de melding heeft geplaatst dat de kosten op de factuur worden vergoed. Heb je hier voldoende aan?

Wat betreft het inloggen op de community, we horen het graag als het probleem blijft aanhouden.

Groet. Urgel
Badge
het inloggen bij ,, mijn eneco,, gaat prima ,maar ik begrijp dat dit los gekoppelt is van de community maar daar wordt het wachtwoord niet onthouden zodat je elke keer een nieuw ww moet vragen

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen