Onterecht onderhoudscontract | Eneco Community
vraag

Onterecht onderhoudscontract

• 14 januari 2017
  • 7 reacties
  • 531 Bekeken

30 klant, is het normaal dat eneco gewoon niet reageerd?

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@W.D. Roelink

Waar hebben wij niet op gereageerd? Ik hoor het graag van je, dan kijk ik wat er mis is gegaan.
Beste Folkert,
Allereerst dank voor je reactie. Het is allemaal niet zo moeilijk maar ik krijg al twee maanden door dat jullie achterstand hebben en binnenkort contact opgenomen gaat worden. Concreet: per abuis is er met mij een onderhoudscontract voor de ketel van € 8,50 per maand afgesloten en kwam bovenwater tijdens de jaarlijkse eindafrekening. Er uit halen credit en het is klaar.
Gr Wim Roelink
Reputatie 4
Badge +4
@W.D. Roelink,

Als ik het goed begrijp, betaal je nu voor een onderhoudscontract voor de ketel, terwijl je daar niet voor hebt gekozen. Dat is natuurlijk balen. Mijn collega van Eneco Installatiebedrijven heeft je gisteren een e-mail gestuurd, zij handelen dit verder met je af.
Beste Eva,
Wederom dank voor je reactie want we blijven netjes. Dan toch even eerlijk, de mail van je collega heb ik al een paar keer mogen ontvangen zonder succes verder. Wat ik nu begrijp zit dus het probleem bij Eneco installatie bedrijven. Ik heb al zoveel mail gestuurd, kun je me garanderen dat er nu wel iets mee gedaan gaat worden? Hoor graag van je, alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten, Wim Roelink
Reputatie 4
Badge +4
@W.D. Roelink,

Dit verloopt inderdaad via Eneco Installatiebedrijven. Ze hebben de zaak zeker in behandeling en er wordt actie ondernomen. Zoals mijn collega in de e-mail ook aangeeft, is er helaas een achterstand ontstaan, hierdoor duurt de afhandeling wat langer dan gewenst. Onze excuses hiervoor.
Beste Eva,
Tja, probeer het maar weer. We zijn weer 9 dagen verder en ik hoor maar niets.
Begrijp het niet, jullie hebben zoveel moeite gedaan om na 30 jaar niet op te stappen als klant. Uiteindelijk heb ik voor een paar jaar weer ja gezegd, is het nou zo moeilijk om een bedrag van 8,50 euro voor een onderhoudscontact die ik nooit heb afgesloten met terugwerkende kracht van m'n maand factuur af te halen? Concreet: ik heb jullie toezeggingen van de afgelopen twee/drie maanden verzameld en stuur ik nu door naar m'n rechtsbijstand verzekering als ik voor 15 februari niets hoor. Gaat me niet om de 8,5 euro maar beloof niet iets als het niet waar kunt maken.
Toch weer met vriendelijke groet Wim Roelink en ben benieuwd weer naar de reactie
Reputatie 7
Badge +6
@W.D. Roelink,

Wat wil je precies van ons vernemen?
We hebben op 16 januari je gemaild met de toezegging dat het uiterlijk 6 weken kan duren na de opzegging (wat 29 december was) voordat alles afgehandeld is.
Ik zorg ervoor dat je wordt gebeld binnen enkele dagen om dit nog even door te nemen.
We doen ons best om de toezegging van de afhandeling te halen!

Reageer