Onderhoudscontract - echter geen onderhoud | Eneco Community
vraag

Onderhoudscontract - echter geen onderhoud

• 7 mei 2014
  • 2 reacties
  • 476 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 3 reacties
ik heb een onderhoudscontract sinds Jan 2013. er is toen onderhoud gepleegd aan de ketel. Echter dit zou jaarlijks gebeuren, maar geen onderhoudsmonteur meer gezien.
Het is vanaf het begin redelijk rommelig gegaan omdat het onderhoud door een andere firma werd gedaan dan Eneco. Inmiddels gaat de betaling via Eneco automatische incasso dus je zou denken dat het nu één grote familie is.
Gaarne advies.

2 Reacties

Reputatie 3
Badge
Dat is zomaar mogelijk, moderne CV ketels hebben vaak nog maar eens in de 2 jaar onderhoud nodig. Dit onderhoud is dan iets omvangrijker, maar netto goedkoper omdat er dan nog maar eens in de 2 jaar iemand langs hoeft te komen. Staat er in je papieren iets over het onderhoudsinterval, of staat bijv. op de ketel wanneer het volgende onderhoud gepland is?
Aangezien ik geen papieren heb ontvangen maar eens gebeld met de onderhoudsdienst 020-6622519. Na de introductie werd me verteld dat mijn regio na de zomer aan de beurt is. Een aardige dame. ik zou nog wat documentatie toegestuurd krijgen over mijn abonnement, bijv. het storingsnummer te bellen i.g.v. storing.
Waar van akte.

Reageer