Onderhoudscontract CV - geen indicatie dat ENECO dit echt managet, behalve dan het innen | Eneco Community
vraag

Onderhoudscontract CV - geen indicatie dat ENECO dit echt managet, behalve dan het innen

• 7 augustus 2014
  • 6 reacties
  • 347 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 3 reacties
Ik heb vorig jaar Januari een onderhoudscontract afgesloten voor mijn CV. Het duurde enkele maanden voordat ENECO reageerde maar na circa 3-4 maanden kwam er een monteur van de fa. Lindeman uit A'dam. Hij zei tot volgend jaar en u ontvangt binnenkort de papieren. Nooit meer iets gehoord van Lindenman of ENECO of alles naar wens was. Dit alles voor de somma van € 120/jaar.
1. Wanneer komt er informatie - de rechten en plichten van dit service contract? Ik weet niet eens wie ik moet bellen in geval van storing.
Ik schrijf nu maar eens in het forum. Als ik bel maakt de administratie de indruk alsof ze niet weten waarover ik het heb. en wordt ik afgescheept met de boodschap dat na de vakantie e.e.a. wordt gecoördineerd. Ik wil alleen een datum en niet een nietszeggend antwoord.
Hopelijk krijg ik een reactie.
Groet, -Eric Visser.

6 Reacties

Hoi Eric,

Als je nog niet eens na 1 jaar een contract heb ontvangen dat kan natuurlijk niet!
Schrijven in dit forum is erg handig; het kost niets t.o.v bellen en a.s. maandag zal een moderator dit oppakken en contact met je op nemen via dit topic.

Dus nog even geduld!
Reputatie 4
Badge
Als ik bel maakt de administratie de indruk alsof ze niet weten waarover ik het heb.
Voor alle duidelijkheid, ik neem aan dat je hiermee Eneco bedoeld, of toch Lind...?
Zoals bekend huurt Eneco altijd derden in voor dit soort zaken dus fa Lindeman werkt onder de "vlag" van Eneco:P
Ik heb een onderhoudscontract, maar ik ben al 4 jaar bezig om mijn ketel te laten onderhouden. Hij hing n.l. niet goed (boven het trapgat) en dat kon niet van de Arbo., terwijl ik had gezegd dat ze hem zo moesten ophangen dat ik daar geen problemen mee zou krijgen. (mijn ouwe ketel hing ook niet goed) Wat schets mijn verbazing, bij de eerste beurt ging de monteur gelijk weer weg, want hij mocht dit niet van de Arbo. En zo ben ik al 4 jaar bezig. Iedere keer zullen ze kontakt met me opnemen maar er gebeurt niets. Ik stort nu elke keer het maandbedrag terug op mijn rekening net zolang tot het geregeld is.
Reputatie 5
Badge +3
Beste ericv,

Om te beginnen, excuses voor de late reactie. Door onduidelijke reden is je bericht aan ons voorbij gegaan helaas.
Ik heb het installatiebedrijf een e-mail gestuurd met het verzoek telefonisch contact met je op te nemen. Het is ongebruikelijk dat er verder geen contact meer plaatsvind na de start van de overeenkomst. Ik ga ervan uit dat mijn collega spoedig contact met je opneemt om alles met je te bespreken.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo E.Jagt,

Lastige situatie inderdaad. Vervelend ook dat hierover nog geen contact met je is opgenomen. Excuses daarvoor. Ik heb installatiebedrijf dringend verzocht dit als nog te doen. Ik ga ervan uit dat ze binnen 5 werkdagen contact met je opnemen om deze kwestie te bespreken en naar een oplossing te werken.

Mocht je onverhoopt toch niets horen, dan hoor ik graag van je.

Groet, Kelly

Reageer