Onderhoudscontract | Eneco Community
vraag

Onderhoudscontract

• 7 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 503 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2
Ik heb in 2015, op 6 januari, een onderhoudscontract afgesloten bij Eneco, Eneco installatiebedrijven Zuidwest staat erop. Ze zouden om de 2 jaar komen. Ik heb nog niemand gezien, ook januari 2017 niet. In de topics las ik dat het meer voorkomt. Dat is dus geen service en weinig klantvriendelijk. Er wordt maandelijks geld geïnd dan moet het niet zo zijn dat een klant erom vragen moet. Waar blijft de onderhoudsmonteur?

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Goedemiddag L.J.F. de Ruiter,

Welkom op onze Community!

Wat jammer dat je nog niets vernomen hebt!
Ik raad je aan even te bellen met Eneco Installatiebedrijven zelf. Zij kunnen nagaan wat er tot dusver heeft plaatsgevonden en kunnen desnoods direct actie ondernemen voor je.
Zij zijn te bereiken op: 088 895 5000

Groet, Vincent
Reputatie 1
Badge +2
Het heeft lang geduurd, maar ik kon weken het forum niet bereiken. Op de mail kreeg ik er is een reactie, kan dan linken, maar krijg oeps de pagina heeft even de wind tegen. Nou dat heeft weken geduurd en is nog niet opgelost. Via via, dus via een omweg ben ik eindelijk op het forum. Ik zie nu het telefoonnummer en zal gaan bellen. Maar ik heb naar Eneco gereageerd, via mail, via contactformulier en ik hoor niets. Moet ik zelf nog gaan bellen, dat is toch weinig klantvriendelijk. Ik heb steeds veranderen van maatschappij tegengehouden, maar ga me nu bedenken, want mijn Eneco laat niets van zich horen.
Vandaar dat Vincent het telefoonnr van Eneco Installatiebedrijven heeft gegeven.
Als je maar Eneco mailt dan kom je daar dus niet verder en zit je verkeerd.
Los daarvan is het natuurlijk wel netjes, als ze wat ik nu vertel, ook even via de mail aan je laten weten.
Reputatie 7
Badge +6
@L.F. de Ruiter

Ik zie dat je vandaag een mail hebt gehad van mijn collega van het installatiebedrijf, dit heeft inderdaad veel te lang geduurd, waarvoor mijn excuses. Wanneer we nog iets voor je kunnen doen dan hoor ik het graag.

Reageer