Onderhoudscontract | Eneco Community

Onderhoudscontract

• 16 november 2016
  • 22 reacties
  • 743 Bekeken

Hallo,
Ruim een maand geleden is er een monteur geweest voor de CV check m.b.t. een nieuw af te sluiten CV-onderhoudscontract. Deze check was in orde en het contract zou in gaan. Echter na 2 keer gebeld te hebben waar de bevestiging van het ingaan van het abbonement bleef, zou ik het steeds per mail ontvangen. Tot op heden echter niets ontvangen. Vandaag maar weer gebeld en na 10 min. aan de telefoon zou ik doorverbonden worden met de juiste afdeling. Echter krijg ik dan het bericht dat het telefoonnummer niet in gebruik is en de verbinding verboken wordt.

Oplossing: Graag dat ik een bevestiging krijg dat het onderhoudscontract in is gegaan. Het is mij namelijk niet duidelijk of het in is gegaan.

22 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
Beste R.H. van der Heijden,

Welkom op de community. Ik heb mijn collega's van ons installatiebedrijf gevraagd dit zo snel mogelijk voor je te regelen.

Groet,

Folkert
Hallo Folkert,
Wel contact gehad, alleen wordt er weer niet gereageerd op een vraag in de mail. Ook niet na nog een extra mail (zeer vervelend)
Reputatie 7
Badge +6
@R.H. van der Heijden

Ik zie het, excuses hiervoor! Ik ga kijken hoe ik er spoed achter kan zetten voor je.
Hallo Folkert,
Nog een update?

Bedankt alvast
Beetje jammer dat er helemaal geen reactie vanuit Eneco komt? Rekening van de onderhoudsbeurt aan de CV was wel zo binnen. Echter dit moet nu al meer als 8 weken duren?
Reputatie 7
Badge +6
@R.H. van der Heijden

Ik ga het op een andere manier proberen op te lossen voor je wat betreft de korting, ik kom er zo snel mogelijk op terug!
Hallo Folkert,
Heb je nu wel een oplossing? Heb helaas het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Zeer vervelend...
Reputatie 7
Badge +6
@R.H. van de rHeijden

Ik ben er voor je mee bezig, ik verwacht dat het spoedig is opgelost, er is admisitratief iets verkeerd gegaan, dat is inmiddels goed gezet. Ik houd het voor je in de gaten.
Bedankt. En wat is nu de oplossing en wanneer is het opgelost? Want heb dit helaas al enkele keren gehoord nu.

Groetjes
Hallo Folkert, Bedankt heb nu een bevestiging van het onderhoudscontract gehad. Hoe zit het met de cashback actie?

Groetjes
Krijg ik nog een terugkoppeling over de cashback actie?
Reputatie 7
Badge +6
@R.H. van der Heijden,

Excuses voor de late reactie. We komen hier na het weekend op terug om je op de hoogte te stellen van de korting.
Hallo Danielle,
Dank je. Maar het blijft vervelend dat ik er achter aan moet blijven vragen en steeds antwoorden krijg zoals: We zijn er mee bezig, ik verwacht z.s.m. een oplossing en we komen er op terug etc. Inmiddels zijn we RUIM 9 weken verder en is het nog niet opgelost.
Reputatie 7
Badge +6
@R.H. van der Heijden,

Dat is het zeker, sorry voor het ongemak!
Maar wat is nu de bedoeling? Ik bedoel het kan toch niet zo moelijk zijn? Ik sluit een contract af en krijg een bepaald bedrag terug. Wat is de reden dat dit zo lang op zicht moet laten wachten? En is de oplossing gewoon niet simpel? Door gewoon de cashback actie uit te betalen?
Hallo,
Graag verneem ik zoals beloofd vandaag een reactie.
En hopelijk deze keer met een oplossing erbij.
???
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @R.H. van der Heijden,

Bedankt voor jouw enorme geduld inmiddels! Ik heb de korting die hoort bij jouw onderhoudscontract verwerkt. Het bedrag kun je nu binnen uiterlijk tien dagen tegemoet zien. Excuus voor de vertraging hierbij.

Groet,

Rodney
Hallo Rodney,
Thanks voor de hulp! 🙂
Hallo Rodney,
Nog steeds niet ontvangen, wel een nota. Daarop stond voor 26 december...
Reputatie 5
Badge +3
Hoi R.H. van der Heijden,

Bedankt voor jouw bericht. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat jouw volledige tegoed (inclusief de teruggave jaarnota) naar je onderweg is. Op 19 december heb ik 'binnen tien dagen' aangekondigd, de mededeling op de nota houdt helaas geen rekening met de feestdagen.
Ik vertrouw erop dat je het geld dus deze week nog ontvangt.

Groet,

Rodney
Ok, bedankt voor het nakijken!

Reageer