Onderhoudsafspraak maken met Eneco Installatiebedrijven | Eneco Community
Sticky

Onderhoudsafspraak maken met Eneco Installatiebedrijven

• 23 maart 2015
  • 3 reacties
  • 12540 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Hoe plan ik een afspraak

Wij nemen op gezette tijden contact met je op voor het periodiek onderhoud van uw cv-ketel, zodat je hier zelf niet over na hoeft te denken. Wanneer het tijd is voor je onderhoudsafspraak ontvang je van ons een e-mail met een door ons voorgestelde datum. Komt de datum niet uit? Via de link in de e-mail kan je de afspraak verzetten naar een andere datum. Is er geen e-mailadres bekend sturen we je een kaart.

Is het al tijd voor je onderhoudsbeurt en heb je nog niks ontvangen? Dan kun je contact opnemen met ons. Ook voor het wijzigen van een reeds ingeplande afspraak kun je bij ons terecht.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur via telefoonnummer 088 - 89 55 000, keuze 2. Je betaalt de gebruikelijke belkosten.

Waar kan ik terecht in het geval van een storing?

Wanneer je een storing hebt met je cv-ketel, boiler en of geiser van Eneco kun je bellen met de storingsdienst. Deze is 24 uur per dag bereikbaar via telefoonnummer 088 – 89 55 000, keuze 1. Je betaalt de gebruikelijke belkosten.

3 Reacties

Hoe plan ik een afspraak

Wij nemen op gezette tijden contact met je op voor het periodiek onderhoud van uw cv-ketel, zodat je hier zelf niet over na hoeft te denken. Wanneer het tijd is voor je onderhoudsafspraak ontvang je van ons een e-mail met een door ons voorgestelde datum. Komt de datum niet uit? Via de link in de e-mail kan je de afspraak verzetten naar een andere datum. Is er geen e-mailadres bekend sturen we je een kaart.

Is het al tijd voor je onderhoudsbeurt en heb je nog niks ontvangen? Dan kun je contact opnemen met ons. Ook voor het wijzigen van een reeds ingeplande afspraak kun je bij ons terecht.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur via telefoonnummer 088 - 89 55 000, keuze 2. Je betaalt de gebruikelijke belkosten.

Waar kan ik terecht in het geval van een storing?

Wanneer je een storing hebt met je cv-ketel, boiler en of geiser van Eneco kun je bellen met de storingsdienst. Deze is 24 uur per dag bereikbaar via telefoonnummer 088 – 89 55 000, keuze 1. Je betaalt de gebruikelijke belkosten.

Nu heb ik een Ketelconform contract en de laatste onderhoudsbeurt dateert van 02-11-2016 (!). De service die hier genoemd wordt: 'je hoeft er zelf niet over na te denken want wij nemen contact op' is onjuist en een commercieel lokkertje (?). Hoewel wij keurig onze abonnementskosten elke maand betalen, hebben wij na het afsluiten van een contract en eerste check nooit meer iets vernomen.... (dat kan een keer voorkomen, maar na 3 jaar nooit een reactie gehad) Uiteraard kan ik bellen, maar ik weet niet wanneer het tijd is voor onderhoud (jaarlijks, tweejaarlijks??), daar heb ik jullie voor toch? Na 3 jaar lijkt het me toch wel eens tijd, wellicht kan het met deze melding geregeld worden of anders maar overstappen.....
Reputatie 6
Badge +2
Hi @Ric_Z

Welkom op het forum. Dat is natuurlijk niet mooi dat er in de drie jaar dat je bij ons een contract heb voor onderhoud er nog geen afspraak gemaakt is. Je wilt uiteraard wel de service krijgen waar je voor betaald. Excuus voor het ongemak. Graag wil ik alsnog een afspraak maken. Kan je laten weten wanneer het uit komt in de komende weken ?

Groeten Chantal
Graag zsm, we kunnen ons aanpassen zodat er iemand thuis is. Kunt u de afspraak ook per mail bevestigen?

Reageer