Onderhoudsabonnement CV-ketel | Eneco Community
vraag

Onderhoudsabonnement CV-ketel

• 10 maart 2016
  • 5 reacties
  • 526 Bekeken

Vorig jaar ben ik verhuisd en heb een onderhoudsabonnement voor CV-ketel telefonisch bij Eneco aangemeld. Aangezien dat ik al 30 jaar als een trouwe klant ben van Eneco.Op 28 april 2015 is een monteur langs geweest om de ketel te inspecteren. Tot nu toe krijg ik nog geen contract met definitieve ingangsdatum en van mijn automatische incasso is nog niet afgeschreven. Ik heb verschillende keer hierover opgebeld en werd me ieder keer beloofd dat hierover met hoog prioriteit naar de administratie doorgegeven zou worden. Helaas, tot nu toe heb ik niets vernomen.Gaarne advies om dit probleem op te lossen. Alvast bedankt

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo G.T. Tan,

Allereerst welkom op de community en bedankt voor je bericht. Vreemd dat je tot nu toe nog geen contract hebt gekregen. Dat is ongebruikelijk.
Ik heb je bericht en je telefoonnummers doorgestuurd naar het installatiebedrijf, met het verzoek dit met spoed verder op te pakken. Zij nemen hierover contact met je op.

Groet, Kelly
Bedankt voor de reactie

Groet,G.T.Tan
Paar dagen na het bericht werd ik opgebeld, dat ze het contract nergens te vinden was. Het werd me beloofd dat een monteur zou langs komen met een contract en zou dat vanaf die datum het abonnement ingaan. Vanmorgen is de monteur langs geweest en heb ik het contract getekend. Ik hoop dat het nu eindelijk in orde komt. Bedankt voor de moeite.
Groet, G.T. Tan
Beste Eneco,

Ander half jaar geleden een nieuwe cv ketel bij jullie gekocht met onderhoudscontract. maar tot op heden is er niemand geweest om onderhoud uit te voeren. Hoe zit dat? Als er brand komt wie gaat dat betalen?
Reputatie 7
Badge +6
Beste D Krommenhoek,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Voor vragen over je onderhoudscontract adviseer ik je om contact op te nemen met mijn collega's van het ons installatiebedrijf op 088 895 5000.

Groet,

Folkert

Reageer