Onderhoud service | Eneco Community
beantwoord

Onderhoud service

• 11 december 2015
  • 4 reacties
  • 537 Bekeken

Afgelopen week gebeld voor een storing.
Ik werd netjes geholpen en er werd een afspraak gemaakt voor vanmorgen tussen 8 en 12 uur.
Om 13:00 uur maar eens gebeld waar de monteur bleef. Scheen het zo te zijn dat de monteurs de afspraak terug gegeven hadden aan de planning. Deze werd door de helpdesk gebeld en er werd geregeld dat er vandaag nog iemand zou komen voor 15:00 uur. Weer niemand.
Wederom gebeld, nu erg boos. Ook nu werd ik netjes te woord gestaan, maar daar schiet ik natuurlijk niets mee op.
Nu is er weer een afspraak gemaakt voor as maandag, maar nu specifieker met een tijd. Ik ben benieuwd of de afspraak nu nagekomen gaat worden, of dat de planning dit weer schrapt.

Ik ben nu een dag kwijt aan ( onnodig) wachten, terwijl als ze gebeld ( of een mailtje gestuurd) hadden, ik niet had hoeven te wachten. En was ik niet zo boos geworden.
Ik heb niet voor niets een contract gesloten met een groot bedrijf. Ik ga er dan vanuit dat er juist gepland wordt.
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 11 december 2015, 16:06

Beste Smalheer,

Hartelijk welkom op onze Community en bedankt voor je bericht. Inderdaad kwalijk dat dit niet goed is gelopen. Uiteraard mag je er bij het maken van een afspraak van uitgaan dat deze nagekomen wordt, zeer spijtig dus dat we hierin tekort zijn geschoten. De exacte reden weet ik helaas niet. Dat het vanmiddag weer niet goed is gegaan, maakt het er natuurlijk niet beter op. Ik breng dit dan ook onder de aandacht van het Installatiebedrijf.

Ik begrijp dat je huiverig bent geworden door deze vervelende ervaring, maar we zorgen ervoor dat de monteur maandag rond het afgesproken tijdstip bij je op de stoep staat. Fijn weekend.

Groet Martijn
Bekijk origineel

4 Reacties

Hallo,

Ik ben uiteindelijk nog goed geholpen
Reputatie 1
Badge
Ben erg benieuwd hoe ik nu ben geholpen door de storingsdiensr. Kunt u dat nog melden?
Goed, ik zie ze wel op de afgesproken tijd.
Reputatie 4
Badge
Beste Smalheer,

Hartelijk welkom op onze Community en bedankt voor je bericht. Inderdaad kwalijk dat dit niet goed is gelopen. Uiteraard mag je er bij het maken van een afspraak van uitgaan dat deze nagekomen wordt, zeer spijtig dus dat we hierin tekort zijn geschoten. De exacte reden weet ik helaas niet. Dat het vanmiddag weer niet goed is gegaan, maakt het er natuurlijk niet beter op. Ik breng dit dan ook onder de aandacht van het Installatiebedrijf.

Ik begrijp dat je huiverig bent geworden door deze vervelende ervaring, maar we zorgen ervoor dat de monteur maandag rond het afgesproken tijdstip bij je op de stoep staat. Fijn weekend.

Groet Martijn

Reageer