Onderhoud huurketel | Eneco Community
vraag

Onderhoud huurketel

• 7 december 2017
  • 3 reacties
  • 325 Bekeken

Hallo,

Sinds augustus ben ik verhuisd, in de nieuwe woning zit een huur ketel.
Nu vroeg ik mij af of Eneco zelf contact opneemt voor de peridieke onderhouds beurten? De laatste keer dat er onderhoud is gepleegd is in 2014.
We gaan bijna 2018 in. Beetje lang om geen onderhoud uit te voeren.
Tevens heb ik een vraag over de rookgas afvoer, deze hoort na mijn weten ook bij de ketel. De rookgasafvoer die nu boven de ketel zit is al een behoorlijke oude. Deze is nog van voor de tijd dat de huur ketel geplaatst is. Tevens zit de mechanische ventilatie eraan gekoppeld. (Gevaarlijk) Deze hoort toch ook vervangen te worden bij het plaatsen van een ketel?

Hoor graag wanneer men onderhoud komt uitvoeren?
En hoe en wat met het rookgasafvoer?

Groet Sander

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Sander,

Welkom op onze Community, wat goed dat je dit bij ons checkt. Ik zie inderdaad dat een servicecontract hebt voor jouw cv-ketel. Helaas kan ik deze vraag niet op deze manier voor je beantwoorden. Wil je hiervoor met ons bellen? Mijn collega van Eneco Installatiebedrijven helpt je graag met het beantwoorden van jouw vragen.

Groet, Audrey
Audrey,

Bedankt voor je reactie.
Op welk nummer kan ik ze bellen?
En klopt het ook dat de rookgasafvoer normaal gesproken vervangen wordt met de installatie van de huur ketel?

Alvast bedankt.

Groet Sander
Reputatie 5
Badge +3
Audrey,

Bedankt voor je reactie.
Op welk nummer kan ik ze bellen?
En klopt het ook dat de rookgasafvoer normaal gesproken vervangen wordt met de installatie van de huur ketel?

Alvast bedankt.

Groet Sander

Je bereikt ons via het telefoonnummer 088 895 5955. Wil je je jouw vraag over je rookgasafvoer ook aan Eneco Installatiebedrijven stellen, durf niet aan te geven of ze dit ook vervangen.

Reageer