Onderhoud geiser | Eneco Community
beantwoord

Onderhoud geiser

• Heeft er veel zin in (level 7)
  • 6 reacties
ik heb een laatste onderhoud gekregen voor mijn geiser in mei 2017 dacht ik. wanneer kan ik een volgende onderhoudsbeurt verwachten ?
icon

Beste antwoord door Rodney 13 november 2018, 10:31

Hi @J Oulali,

Bedankt voor jouw bericht, goed om met de winter voor de deur een nieuwe afspraak hiervoor in te plannen! 😉

Wanneer je nog niet door Eneco Installatiebedrijven benaderd bent, kun je hen hiervoor ook zelf bereiken. Per e-mail kan dat via installatiebedrijven@eneco.com, telefonisch zijn mijn collega's bereikbaar op 088 - 8 955 000 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hi @J Oulali,

Bedankt voor jouw bericht, goed om met de winter voor de deur een nieuwe afspraak hiervoor in te plannen! 😉

Wanneer je nog niet door Eneco Installatiebedrijven benaderd bent, kun je hen hiervoor ook zelf bereiken. Per e-mail kan dat via installatiebedrijven@eneco.com, telefonisch zijn mijn collega's bereikbaar op 088 - 8 955 000 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen