Nota voor opgezegd contract plus restitutienota klopt niet | Eneco Community
vraag

Nota voor opgezegd contract plus restitutienota klopt niet

• 11 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 286 Bekeken

Ik heb in mei 2017 het onderhoudscontract van mijn cv ketel opgezegd. Daarvan een bevestiging gekregen: per eind mei 2017 zou e.e.a. verwerkt zijn. Sinds die tijd 10 euro per maand betaald. Daarover vorige week gebeld met klantenservice. Doorgestuurd naar klantenservice van Eneco services. Die hebben nu e.e.a. in gang gezet. Ik krijg nu een nota voor -120 euro. Te weten 130 euro terug te betalen met afgetrokken het maandbedrag dat ik nog schuldig ben. Zucht. Volgens mij moet ik dus 17 maanden terugkrijgen geen 13 en heb ik geen nieuw maandbedrag meer want daar wil ik juis van af. Evengoed. Ik heb niet zo'n zin om weer een half uur van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Vraag om hulp: kan iemand dit goed voor mij oplossen of kan ik ergens een email naartoe sturen? Ik hoor het graag.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi @AstridvdA,

Bedankt voor jouw eerste bericht op het forum, de aanleiding kan beter! 😉 Graag kom ik voor je in actie. Ik zie onder jouw klantgegevens de opzegging en bevestiging (e-mail van 17/5, einddatum abonnement 31/5/'17) terug in de contacthistorie. Op de onlangs verstuurde eindnota wordt ook naar mijn idee de verkeerde periode gehanteerd, hiervoor dien ik een verzoek in dat te herzien.

Zodra ik een reactie ontvang van mijn collega's Eneco Installatiebedrijven, deel ik dat met je. Laat het gerust weten wanneer je hierover nog vragen bij hebt.
Hallo @Rodney, fijn dat je er achteraan gaat. Inmiddels zijn we alweer een week verder. Weet je al meer?
Reputatie 5
Badge +3
Hi @AstridvdA,

Bedankt voor jouw reactie. De laatst verrekende termijn op de onlangs gemaakte eindnota (676861913) wordt sowieso weer teruggedraaid. Naast de uitbetaling van vorige week ontvang je dus ook hier het bedrag nog van. Verder moet ik zeggen dat wij onder het klantnummer uit jouw profiel, geen in rekening gebrachte nota's zien over de periode 31 mei 2017 tot 1 oktober 2017.

Zie je over deze periode zelf wel afschrijvingen terug? Stuur mij in dat geval gerust een privébericht zodat we dit verder voor je kunnen uitpluizen.

Ik kijk uit naar jouw reactie, alvast bedankt!
Hoi Rodney. Aha, daar heb jij dan weer gelijk in. Ik zie idd maar 12 onterechte afboekingen en dat betekent dat de onlangs verstuurde nota gewoon klopt! Daar zit nl. al een maand extra (afboek plus bijboek) in. Het spijt me dat ik dat niet beter heb uitgezocht. Ik hoop dat je de laatste 'herstel' actie dus weer terug kunt draaien. Heel erg dank je wel voor het uitzoeken en ik hoop natuurlijk nooit meer een vraag via het forum te stellen maar heb in ieder geval ondervonden dat het werkt. 🙂.

Reageer