Nog nooit iets betaald | Eneco Community
vraag

Nog nooit iets betaald

• 26 november 2016
  • 2 reacties
  • 223 Bekeken

Badge
Al diverse keren heb ik gebeld en ik krijg zo langzamerhand het idee dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Ik heb al bijna drie jaar geleden een ketel aangeschaft bij Eneco met onderhoudscontract. Ik heb na aandringen na twee en een half jaar onderhoud gehad aan de ketel. Ik stond bij hun dus in het systeem. Op mijn vraag wanneer ik nou eens moest gaan betalen voor het onderhoud krijg ik alleen maar vage antwoorden. Heeft iemand enig idee hoe dat normaal gaat bij Eneco? Betaal je per jaar? Achteraf en vooraf? Slecht eigenlijk dat ik dit in een forum moet vragen...

2 Reacties

Badge
Heel dat Eneco Installatie gebeuren is een vage rotzooi, mijn advies kijk ergens anders..

Vandaag bijvoorbeeld belde ik weer voor storing die ik gisteren ook had, de monteur snapte er toen niks van en is weggegaan.. nu weten ze niet hoelaat of dat er überhaupt iemand komt, en als kersop de taart werd ik een uur geleden teruggebeld met de mededeling dat ik ineens geen contract zou hebben... Rare gedoe bij dat Eneco..
Reputatie 7
Badge +6
@twijland

Ik vraag mijn collega's van ons installatiebedrijf om contact met je op te nemen.

Reageer