Nieuwe CV-ketel | Eneco Community

Nieuwe CV-ketel

• 22 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

hallo eneco.

ik ben al jaren klant en zeer tevreden!
nu heb ik een vraag.
volgende week woensdag en donderdag wordt hier cv gelegd. (heb alleen een gaskachel)
nu is mijn vraag of ik ook toon kan ontvangen?
daarnaast heeft de monteur van eneco verteld dat ik het huidige cv ketel zelf naar eneco schiedam moet brengen. informeert u mij meer hierover ?

zie jullie antwoord graag spoedig tegemoet.

fijne avond

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@C.R. Salah,

Sorry voor de late reactie en welkom op het forum!
Wat goed dat je een CV-ketel krijgt of inmiddels hebt! De monteurs nemen de gaskachel mee, is dat inmiddels ook gebeurd?
We kunnen inderdaad kijken naar de mogelijkheden van Toon. Via onze website eneco.nl/toon kun je meer informatie vinden en als je belt kunnen we gelijk kijken wat we voor je kunnen doen. Het telefoonnummer is 0800-0062.
Bedankt voor je reactie.

Nee de monteurs nemen de cv ketel niet mee. Ik moet dit zelf naar Schiedam brengen of ik betaal €25,- aan eneco willen jullie het ophalen (jammer van het gedoe)

En over toon, gezien jullie reactie uitbleef heb ik inderdaad contact gehad. Ik heb begrepen dat ik geen variabel contract bij toon mag. Alleen een vast contract voor 4 jaar.
Zit nu te kijken naar een vervangende leverancier.
Reputatie 7
Badge +6
@C.R. Salah,

Dat is vreemd. Je gaf aan dat je een gaskachel had, dus het is mij niet helemaal duidelijk.
Er is een mogelijkheid om zelf de bestaande warmtebron de demonteren en te brengen naar ons installatiebedrijf als je er niet voor wilt betalen. Dat scheelt in de kosten. Maar als je het wilt laten doen dan kun je dat aangeven.
Is alles inmiddels klaar?

Reageer