Nieuwe afspraak onderhoudscontract CV-ketel | Eneco Community
beantwoord

Nieuwe afspraak onderhoudscontract CV-ketel

• 26 november 2018
  • 5 reacties
  • 171 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 2 reacties
Ik heb een vraag, we hebben een abonnement voor onderhoud voor de cv ketel, we hebben inmiddels al 3 keer een afspraak gemaakt maar helaas niemand geweest.Het begint vervelend te worden, ik betaal iedere maand ( nu inmiddels al 10 jaar ) 13 euro per maand.
Dus hierbij wil ik een klacht indienen want heb er zo geen vertrouwen meer in.Het geld wordt iedere maand geïncasseerd maar langskomen ho maar.Ik heb nu 2 keer vrij moeten nemen van mijn werk, hele middag zitten wachten en nog niemand gezien!!!.
icon

Beste antwoord door DeniseMR 26 november 2018, 12:04

@Garm

Ik heb je klantnummer uit je bericht verwijderd en ingevuld in je profiel. Alles wat je hier plaatst is openbaar en het zo zonde zijn als iemand zo misbruik maakt van je klantgegevens.

Fijn om te lezen dat er een nieuwe afspraak staat. Ik ga er vanuit dat er dit keer wel een monteur langskomt. Mocht het weer misgegaan, dan kan je dit bijvoorbeeld hier kenbaar maken. Voor nu raad ik je aan de nieuwe afspraak af te wachten.

Groet, Denise
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag @Garm,

Welkom op de Eneco Community!

Mijn excuses voor de mislukte afspraken, het is niet de bedoeling dat je 3x op ons moet wachten hiervoor. Kan je enkel nog jouw profiel aanvullen met je klantnummer? Wij zorgen er dan voor dat je door iemand van Eneco Installatiebedrijven wordt gebeld voor een nieuwe afspraak, waarbij er dit keer écht een monteur langskomt.

Alvast bedankt.

Groet, Denise
Ik heb nu weer een afspraak staan maar wie zegt dat er dan iemand komt , wat gebeurd er met de kosten die ik nu gemaakt heb???
Moest 2 vrije dagen nemen en nog steeds niemand gezien?Maar abonnementskosten worden wel in rekening gebracht.!
Reputatie 7
Badge +4
@Garm

Ik heb je klantnummer uit je bericht verwijderd en ingevuld in je profiel. Alles wat je hier plaatst is openbaar en het zo zonde zijn als iemand zo misbruik maakt van je klantgegevens.

Fijn om te lezen dat er een nieuwe afspraak staat. Ik ga er vanuit dat er dit keer wel een monteur langskomt. Mocht het weer misgegaan, dan kan je dit bijvoorbeeld hier kenbaar maken. Voor nu raad ik je aan de nieuwe afspraak af te wachten.

Groet, Denise
En de kosten?? Die ik gemaakt heb?
Hoe krijg ik die vergoed?
Reputatie 7
Badge +4
@Garm

Kan je deze op de mail zetten naar installatiebedrijven@eneco.com met je klantnummer en een korte toelichting van de situatie? Zo kunnen mijn collega's deze vraag voor je in behandeling nemen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen