Maandelijks incasseren voor een CV-ketel | Eneco Community
beantwoord

Maandelijks incasseren voor een CV-ketel

• 7 januari 2019
  • 8 reacties
  • 164 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 4 reacties
De afgelopen 5 jaar ben ik huurder geweest van een winkelpand, waar de huiseigenaar een lease-cv-ketel had laten plaatsen.
Per abuis (.......) is mijn rekeningnummer gekoppeld aan de overeenkomst tussen huisbaas en eneco.
Gedurende 4 jaar is er maandelijks de huur van MIJN rekening afgeschreven, ja dat leest u goed.
Toen deze fout boven water kwam, is Eneco al 4 maanden bezig om de overeenkomst boven water te krijgen en dat is nog steeds niet gelukt, ja dat leest u ook goed.
Voor de mensen die bij Eneco werken, de overeenkomst zit in de ordner bij de 'D'.....
Ik heb nu de automatische incasso laten storneren, in de hoop dat er een andere afdeling wakker wordt.
Bellen heb ik opgegeven, de enige afdelingen die ik spreek zijn 'kastje' en 'muur'
Wellicht dat nu door dit bericht de afdeling 'schuldgevoel' wakker wordt.
Eneco, schaam je.... schaam je heel diep!!!
icon

Beste antwoord door Mitchel 7 januari 2019, 16:20

@ronaldk

Welkom op de Toon Community. Ik snap dat het alles behalve wenselijk is om te betalen voor iets wat je niet hebt. Aangezien je van het kastje naar de muur bent gestuurd, help ik je graag verder.

Wil je daarvoor je klantnummer toevoegen aan je profiel?

Groet,
Mitchel
Bekijk origineel

8 Reacties

Precies het antwoord wat ik telefonisch ook krijg.

Van geduld kan ik geen brood kopen, Tina!
Kan je verzekering dat de debiteuren afdeling van Eneco niet dit geduld heeft.

Leg dit eens voor aan je leidinggevende en vraag of dit de manier is hoe Eneco met klanten omgaat.
Reputatie 6
Badge +1
@ronaldk

Bedankt voor het toevoegen van je klantnummer. Je adresgegevens heb ik verwijdert ivm de privacy. Het is nog steeds bij ons in behandeling. Ik heb de desbetreffende afdeling nogmaals verzocht hier spoed achter te zetten. Via deze weg doe ik een beroep op je geduld. Excuses voor het ongemak.

Om het kastje, muurtje te voorkomen kan je ons ook via het forum bereiken.

Groet,

Tina
sorry toch een klantnummer, staat bij mijn profiel
Beste Mitchel, bedankt voor je reactie. Aangezien ik geen klant ben, heb ik ook geen klantnummer :-)
Postcode xxxxxxx
Reputatie 5
Badge +1
@ronaldk

Welkom op de Toon Community. Ik snap dat het alles behalve wenselijk is om te betalen voor iets wat je niet hebt. Aangezien je van het kastje naar de muur bent gestuurd, help ik je graag verder.

Wil je daarvoor je klantnummer toevoegen aan je profiel?

Groet,
Mitchel
Maar dat je dan 4 jaar lang laat incasseren daar kan ik met de “pet” niet bij......🤔

Het is nu even wachten op een moderator, die ongetwijfeld intern de zaak laat uitzoeken.
Het is gebruikelijk dat de verhuurder de kosten voor de CV betaalt.
Dus dat komt vast goed.
nee, helaas
Reputatie 5
Badge +6
Tip: Heeft u een rechtsbijstandsverzekering?

Reageer