lekkage cv ketel ontstaan NA onderhouds beurt | Eneco Community
beantwoord

lekkage cv ketel ontstaan NA onderhouds beurt

• 4 december 2018
  • 20 reacties
  • 522 Bekeken

Badge
bij de onderhouds beurt is er ook een stukje condens afvoer vervangen echter deze lekt nu constant gaarne rep zsm
icon

Beste antwoord door TinaC 8 januari 2019, 14:01

@G.H. Bleijerveld

Heb je de creditnota nog niet ontvangen? Bedoel je dat? Volgens onze gegevens is deze 2 januari 2019 gemaakt. Ik stuur je een kopie via de e-mail. De eerder gestuurde nota is hiermee komen te vervallen.

Groet,

Tina
Bekijk origineel

20 Reacties

Reputatie 5
Badge +1
@G.H. Bleijerveld

Heb je de creditnota nog niet ontvangen? Bedoel je dat? Volgens onze gegevens is deze 2 januari 2019 gemaakt. Ik stuur je een kopie via de e-mail. De eerder gestuurde nota is hiermee komen te vervallen.

Groet,

Tina
Badge
jammer dat het meest onbetrouwbare energie bedrijf niet meer reageert dit zegt eigenlijk alles over hoe eneco miet zijn klanten omgaat
Badge
en nu maar weer afwachten tot de eerste betalings herinnering komt dan ben ik weer een halve dag bezig om contact te krijgen met eneco want ik ga die rek. van de reparatie natuurlijk NIET betalen
Badge
het blijft moeizaam met de communicatie met eneco bellen is vrijwel onmogelijk ivm de lange wacht tijden ook via faceboek het zelfde er wordt niet of heel traag gereageerd . Terug bellen is al helemaal niet aan de orde bij eneco ook niet na meerdere terug bel afspraken . eneco houd zich zeker niet of nooit aan de afspraken , eneco heeft slechte monteurs in dienst die ook al hun afspraken niet na komen Je schrikt gewoon als er weer een brief komt , want dat betekend weer dat ik opnieuw heel veel tijd er in moet steken En als laatste eneco doet NIETS voor zijn vaste klanten nw klanten krijgen heel veel korting en bestaande klanten die worden in de steek gelaten geen korting en zelfs een klein beetje service ontbreekt in het geheel bij eneco ik heb het helemaal gehad met eneco het is net zo erg als bij stedin , maar die komen er zeker niet meer in ook niet als de hoofdzekering van de buren klapt die bij mij binnen zit. Kortom deze bedrijven zijn te groot en missen het overzicht
Badge
dat je niet snapt dat ik geen vertrouwen meer hebt in eneco snap ik wel, want jij werkt bij die club maar ik geloof het pas als eneco ook zijn laatste afspraken nu eens WEL na komt
Reputatie 5
Badge
@G.H. Bleijerveld

De wachttijd aan de telefoon is momenteel langer dan verwacht door de aankomende feestdagen. Mijn collega's doen hun uiterste best om je zo snel mogelijk te woord te staan wanneer je contact opneemt met ons.
Natuurlijk verwacht je dat zaken goed afgehandeld worden nadat er sprake is van lekkage. Ik zie ook dat je contract met mijn collega's hebt gehad en wat zij met jou hebben besproken en welke handelingen er zijn uitgevoerd. Zo heeft 1 van mijn collega's op 21 december het verzoek ingediend om de factuur te laten vervallen. Ik doe bij deze een beroep op je geduld.

Excuses voor het ongemak.

Groet,
Glenn
Badge
op 6 dec is de lekkage gemaakt deze monteur heeft ook geconstateerd dat de lekkage door zijn collega is veroorzaakt hij heeft op zijn tablet bij de werkzaamheden duidelijk gemeld dat deze reaparatie NIET gefacturreerd mag worden hij heeft ook fotos gemaakt . ook de Mevr Wil heeft al op 2 dec bij melding van de klacht gezegd dat het gratis verholpen zal worden toch stuurt eneco een factuur nr VF 180021314 klnt nr 1074610 dus maar weer gebeld en na weer 15 min wachten e.e.a. uitgelegd zou terug gebeld worden ,maar zoals altijd komt eneco ook deze afspraak niet na ik zou een credit nota krijgen ook nog niet gehad . Kortom Eneco is een onbetrouwbaar bedrijf komt meerdere keren zijn afspraken niet na, als je belt krijg je te horen dat de wacht tijd 2 min is maar je krijgt pas na ruim 15 min iemand te spreken er worden tel. toezeggingen niet na gekomen, er werken niet bepaalt vakkundige monteurs bij eneco ik zal vanaf nu niet meer reageren op betalings herinneringen , ik vind dat ik van mijn kant nu genoeg gedaan hebt en blijf hopen op een credit nota al hoewel ik die kans klein inschat
Badge
bij het repareren heeft de eneco monteur gezien dat de condens afvoer door de vorige monteur niet goed gelijmd was benieuwd wat eneco nu gaat doen om de schade op te lossen schade bestaat uit vele strepen en kringen in wand en plafond is ook gezien door de monteur die hier gisteren was en die wel pvc lijm heeft gebruikt
Badge
bij het reparen van de condensafvoer bleek duidelijk dat de vorige monteur er geen pvc lijm tussen gedaan had. benieuwd hoe eneco de lekkage strepen in muur en plafond gaat maken of compenseren
Je gaat er nu wel heel negatief tegen aan kijken.
Als je dit onderhoudsbedrijf verder niet vertrouwt, dan sluit je toch met een andere plaatselijk bedrijf een onderhoudscontract af😏
Badge
hoe kan Erica er op vertrouwen dat het kundig wordt gerepareerd . dat is de vorige keer ook niet gebeurd en we hebben allemaal bij tv progr. kassa kunnen zien dat er veel meer knoeiers rond lopen bij stedin/eneco En zekerniet omdat de niet bepaalt snelle reactie van eneco (3 dg na melding lekkage) niet veel goeds beloofd . ten eerste zal het mij niet verbazen als ze weer niet de benodigde materialen bij zich hebben.
Reputatie 5
Badge +5
@G.H. Blijerveld er is inmiddels contact met je opgenomen voor het maken van een afspraak begrijp ik. Ik vertrouw erop dat de lekkage kundig wordt verholpen!
Badge
een emmer eronder past niet en inderdaad er komt ongeveer 40 cl water per dag uit ,maar dat is via de vloer in slaapkamer muur getrokken met veel gele strepen in muur en plafond nav daarvan ben ik op onderzoek uitgegaan mij is echter hedenochtend tel . beloofd dat misschien vandaag een monteur zou komen
Reputatie 7
Badge +8
Emmer onder die condensafvoer zetten? Loop echt geen honderden liters opeens uit hoor. Condensafvoer is er om overschot weg te kunnen voeren.
Badge
ik vraag me ook af wat eneco onder spoed verstaat de reacties blijven traag van morgen is min of meer beloofd dat mogelijk vandaag iemand zou komen, echter de dag is al half voor bij het gekke is dat hier in mijn wijk eneco bussen ziet rijden
Badge
het is in jullie eigen belang om eea zsm te repareren maar , blijkbaar heeft installatie bedrijven niet alleen slechte monteurs ,maar ook alle tijd ,om de gevolgschade te laten oplopen
Reputatie 5
Badge +5
@G.H. Bleijerveld enorm vervelend dat er lekkage is ontstaan na het bezoek van de monteur. Sorry dat je nu achterblijft met de ellende. Het is natuurlijk meer dan begrijpelijk dat je wenst dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Ik zie inderdaad dat er, al meermalen, contact is geweest met Eneco Installatiebedrijven. De betreffende collega is in overleg of wacht op uitsluitsel van de afdeling die de planningsafspraken maakt. Het is natuurlijk meer dan begrijpelijk dat je wenst dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.

Ik vraag de betreffende collega naar de status op dit moment.
Badge
ik heb vanochtend gelijk contact op genomen met ene Dame die Wil heet zou mij terug bellen nu 2,5 uur later nog steeds GEEN reactie de lekkage duurt voort waarom reageert eneco zo traag zo wordt de vervolgschade alleen maar groter
Dan kan je toch beter meteen met Eneco Installatiediensten contact opnemen?
Dat kan:

Per e-mail kan dat via installatiebedrijven@eneco.com, telefonisch zijn mijn collega's bereikbaar op 088 - 8 955 000 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).

Reageer