Lange wachttijden ketelonderhoud bij Eneco | Eneco Community
vraag

Lange wachttijden ketelonderhoud bij Eneco

• 10 november 2016
  • 5 reacties
  • 491 Bekeken

Vanmorgen Eneco geïnformeerd over het volgende: in augustus gebeld omdat ketel aangeeft binnen twee maanden een servicebeurt nodig te hebben, eerste mogelijkheid oktober, afspraak wordt werkdag ervoor afgebeld vanwege ziekte van de (!) monteur, eerstvolgende mogelijkheid 26 december (!), staat nu op 30 december.

Reactie van Eneco: Jammer dat dit allemaal zo lang moet duren. Ik ga er wel van uit dat je nieuwe afspraak ook nagekomen word. Hou je me op de hoogte van de gang van zaken?

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Hans,

Welkom op de Community! Dit duurt zeker lang! Sorry hiervoor. Helaas verlopen deze afspraken via Eneco Installatiebedrijven, waardoor we helaas geen invloed hierop kunnen uitoefenen. Toch hoop dat deze afspraak ook echt doorgaat en soortgelijke situaties niet meer in de toekomst voorkomen.

Groet, Audrey
Bedankt Hans voor je bericht. Ik wilde vandaag een contract afsluiten voor onderhoud bij Eneco, maar als ik jouw bericht lees krijg ik wel enorme twijfels of ik daar wel verstandig aan doe. Als de planning onderhoud al niet lukt, laat staan als er storing is. Ik ga denk ik toch verder zoeken. Hoe zijn ervaringen van andere mensen?
Groenmannetje: ik heb begrepen dat storingen door andere monteurs worden opgelost en mijn ervaring met de vorige ketel was dat er bij storingen snel en deskundig wordt gehandeld.
Onderhoud plegen en daadwerkelijk een storing oplossen kan je inderdaad niet vergelijken.
Als je een contract daarvoor afsluit zal in de voorwaarden voor storingen ongetwijfeld een tijdslot zijn opgenomen.
In mijn situatie is het zo dat als je voor 10:00 uur belt; komt de monteur dezelfde dag.
Later bellen betekent afhankelijk van de drukte......
De laatste storing was bellen rond 12:00 uur en 1,5 uur later was de storing verholpen.
Later bleek de afspraak vervroegd te kunnen worden naar 5 december en inmiddels is de servicebeurt naar tevredenheid en met een duidelijke uitleg uitgevoerd!

Vanmorgen Eneco geïnformeerd over het volgende: in augustus gebeld omdat ketel aangeeft binnen twee maanden een servicebeurt nodig te hebben, eerste mogelijkheid oktober, afspraak wordt werkdag ervoor afgebeld vanwege ziekte van de (!) monteur, eerstvolgende mogelijkheid 26 december (!), staat nu op 30 december.

Reactie van Eneco: Jammer dat dit allemaal zo lang moet duren. Ik ga er wel van uit dat je nieuwe afspraak ook nagekomen word. Hou je me op de hoogte van de gang van zaken?

Reageer