Kosten voor service Installatiebedrijf | Eneco Community

Kosten voor service Installatiebedrijf

• 1 oktober 2014
  • 6 reacties
  • 437 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 3 reacties
Dit is mijn mail naar Eneco

Betreft: serviceabonnement,

Goedemiddag,

Onlangs ontving ik een brief met daarin het verzoek om een onderhoudsafspraak in te plannen voor mijn gashaard.
Sinds augustus’ 2010 ben ik niet meer in het bezit van een gashaard.

Mijn serviceabonnement heb ik dan ook hiervoor opgezegd per september’10

Nu heb ik het verleden al vaker de brief gehad voor onderhoud en elke keer weer neem ik netjes contact op met de klantenservice om aan te geven dat het abonnement reeds is opgezegd en dat ik niet meer in het bezit van de gashaard.
Nu wees uw medewerker mij er vandaag op dat ik hier nog wel voor betaalde.
Ik gaf aan dat ik inderdaad op Mijn Eneco zag dat ik servicekosten betaal maar dat dat voor mijn ketel was.
Toen gaf ze aan dat de ketel niet onder Eneco valt.

Dit houdt dus naar mijn inzien in dat ik nu al ruim 4 jaar voor een service betaal die reeds is opgezegd.

Maandelijks wordt er onterecht een bedrag van € 6,35 ingehouden sinds september’10.
Bij dezen verzoek ik u het serviceabonement met terugwerkende kracht te beëindigen en de onterecht geïnde servicekosten terug te boeken.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

6 Reacties

Reputatie 4
Badge
Beste rdam21, hartelijk bedankt voor het doorsturen van je e-mail. Ik zie dat je deze gericht hebt aan het Installatiebedrijf, vandaar dat deze (nog) niet inzichtelijk is voor mij. Ik stel graag voorop dat het natuurlijk heel spijtig is als je jarenlang betaald hebt voor iets waar je geen gebruik van heb gemaakt. Ik zie dat je al sinds 1 augustus 2008 een service-abonnement hebt bij het Installatiebedrijf. Ik kan wat dat betreft geen afmelding vinden. Alhoewel je e-mail reeds in behandeling is bij mijn collega's, breng ik het ook nog bij hen onder de aandacht. Ik hoop er z.s.m. bij je op terug te komen.

Groet Martijn
Hoi rdam,

Nou je ziet hoe voortvarend je case nu aangepakt en behandeld wordt.
Toch 4 jaar voor joker betaald; ik hoop voor jou dat Eneco zich coulant opstelt.
Dat hoop ik ook want anders denk ik niet lang nog klant te blijven bij de Eneco en dat zou wel jammer zijn. Maar we hebben goede hoop dat Eneco dit goed en rechtvaardig zal oppakken.
Eneco is mij netjes tegemoet gekomen, de servicekosten van de afgelopen 36 maanden worden terugbetaalt 🙂 Er blijkt in 2011 onderhoud te zijn geweest aan mijn ketel wat ze onder de gashaard hadden geschaard
Reputatie 4
Badge
Hoi rdam21, ik heb het zojuist begrepen van mijn collega van het Installatiebedrijf. Fijn dat het naar tevredenheid is opgelost en bedankt voor het delen van de oplossing hier op ons forum. Fijne dag verder.

Groet Martijn
Eneco is mij netjes tegemoet gekomen, de servicekosten van de afgelopen 36 maanden worden terugbetaalt 🙂 Er blijkt in 2011 onderhoud te zijn geweest aan mijn ketel wat ze onder de gashaard hadden geschaard

Hoi rdam,

Fijn dat het tot volle tevredenheid is opgelost!
Dat siert Eneco!

Bedankt voor de terugkoppeling hier op het forum.

Reageer