Klacht opzeggen huurgeiser | Eneco Community

Klacht opzeggen huurgeiser

• 22 maart 2016
  • 1 reactie
  • 677 Bekeken

Ik ben al sinds december bezig met eneco. Wat me zorgen baart is dat ik reacties krijg als 'gebeurd wel vaker'. En dit voor een bedrijf als eneco.

Ik zal maar beginnen bij het begin;

Ik ben sinds kort op mezelf gaan wonen. Hiervoor had ik diensten nodig, waaronder gas-licht & warm water. In de woning bevond zich een oude geiser van 1980. Aangezien ik nog lang en gelukkig wil leven heb ik deze laten verwijderen door een monteur voor eneco.

Hiervoor in de plaats heb ik een Aquasafe boiler laten plaatsen. Gelukt en al. Echter wordt ik nog steeds voor de huur van de oude geiser gefactureerd (11.28 Euro), terwijl deze is opgezegd. Dit is ook al bekend bij eneco. Het maandelijkse huurbedrag voor de boiler bedraag 13.79 Euro.

Mijn maandelijks bedrag voor het gas-licht en boiler apparaat bedraagt nu 110 Euro, maar dat moet dus 112.51 Euro worden. Daarbij een verrekening van het teveel betaalde bedrag.

Ik heb namelijk geen zin om maanden voor iets te betalen wat ik niet gebruik. Na meerdere malen het telefonisch te hebben geprobeerd en te horen hebben gekregen dat het allemaal wel goed komt, doe ik het via deze weg.

In afwachting van een correcte en goede afhandeling van deze klacht..

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +6
Beste Y. Didan,

Welkom op de community, ik heb je topic doorgestuurd naar onze installatiebedrijven zij gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag.

Reageer