Klacht mbt Eneco installatiebedrijf | Eneco Community
vraag

Klacht mbt Eneco installatiebedrijf

• 13 maart 2019
  • 3 reacties
  • 410 Bekeken

Goedenmiddag,

ik heb onlangs een mailtje gestuurd op 9 februari mbt een klacht naar het emailadres: installatiebedrijven@eneco.com na telefonisch contact gehad te hebben met 1 van uw collega's en ik heb tot op heden nog geen antwoord ontvangen. kunt u dit email adres bevestigen.
Mocht deze email adres kloppen, zou u dit dan kunnen op te pakken en mij terug kunnen mailen/bellen.

MVg,
Emre

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Masxter

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Ik zie dat we je e-mail hebben ontvangen. Ik ga er achter aan voor je, zodat je zo snel mogelijk een antwoord hierop vervangt.

Groet,

Folkert
Beste Folkert of collega's,

Tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord mogen ontvangen.

Mvg,
Emre
Reputatie 7
Badge +2
@Masxter

Ik heb het een en ander voor je nagekeken en zie dat je graag een onderhoud- en storingsafspraak in één had gehad. Dit is voor zover ik kan zien ook gebeurd, maar kon door een storing niet zo ondertekend worden.

Wat betreft het onderhoudsinterval, deze moet 1 keer per 2 jaar plaatsvinden, wat in jouw situatie niet is gebeurd. Hiervoor mijn onze excuses. Wil je telefonisch contact met ons opnemen via 088 8 955 000, zodat mijn collega's het hier verder met je over kunnen hebben?

Groet. Urgel

Reageer