Klacht huurovername Boiler | Eneco Community
beantwoord

Klacht huurovername Boiler

• 6 juni 2019
  • 3 reacties
  • 244 Bekeken

Beste Eneco,
Eind maart ben ik verhuisd uit mijn woning waar ik een boiler van Eneco huurde. De nieuwe bewoner wilde de huur van de boiler overnemen. Hierovoor hebben jullie me in februari formulieren opgestuurd, die ik op 28 maart heb ingevuld en naar jullie (Eneco Installatiebedrijven) terug heb gemaild.

Op mijn e-mail kreeg ik geen reactie, dus belde ik om te vragen of alles in orde was. Dit werd telefonisch bevestigd. In april werd de huur van de boiler echter nog afgeschreven. Ik heb weer gebeld, er werd toen aangegeven dat de overname 8 weken (!) kon duren. Ik heb de 8 weken afgewacht, in mei is de huur nogmaals geïncasseerd.

Afgelopen maandag heb ik weer gebeld, en toen werd mij verteld dat de formulieren niet de juiste waren! Alle keren dat ik contact met jullie heb gehad is dit nooit aan mij aangegeven en werd verteld dat alles zo goed was. Jullie collega gaf mij maandag aan dat ze me met spoed het juiste formulier zou mailen. We zijn nu 4 dagen verder en ik heb nog steeds niks ontvangen. Intussen betaal ik straks voor de derde maand huur voor een boiler die ik niet meer gebruik en die in een woning hangt waar ik niet meer woon. Jullie geven me de verkeerde informatie en ik moet constant zelf achter alles aanjagen om iets gedaan te krijgen. Ik wil dat dit nu met spoed wordt opgelost, mijn geduld met jullie is helemaal op.
icon

Beste antwoord door ChantalS 7 juni 2019, 08:35

Hi @Sjoerd123

Welkom op het forum! Heel begrijpelijk dat je geduld op is. Zeker als het al langer loopt. Ik heb zojuist een spoedmelding aangemaakt. De juiste formulieren worden zo snel mogelijk verzonden.

Groeten Chantal
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hi @Sjoerd123

Welkom op het forum! Heel begrijpelijk dat je geduld op is. Zeker als het al langer loopt. Ik heb zojuist een spoedmelding aangemaakt. De juiste formulieren worden zo snel mogelijk verzonden.

Groeten Chantal
Bedankt voor je snelle reactie Chantal, wanneer kan ik het nu uiterlijk tegemoet zien?
Reputatie 6
Badge +2
@Sjoerd123

Je zal binnen 5 werkdagen de formulieren ontvangen.

Groeten Chantal

Reageer