Klacht Eneco/Roamlertech onderhoudafspraken ketel niet nakomen | Eneco Community
vraag

Klacht Eneco/Roamlertech onderhoudafspraken ketel niet nakomen

• 17 september 2019
  • 3 reacties
  • 212 Bekeken

Klacht afspraken onderhoud Roamlertech/Eneco
Onderhoud ketel.
Betreft klacht mbt diverse malen de afspraak niet nagekomen door firma ( Eneco / Roamlertech )

Afspraak via Eneco gemaakt voor Onderhoud ketel, 5-8-2019 tussen 14 en 16uur, op de dag zelf geen monteur gezien. ( ½ dag vrij genomen van werk )

6-8-2019 9:48 uur gebeld met Eneco dat er geen monteur langs geweest was, en dit was niet doorgekomen/gegeven bij firma Roamlertech.

Nieuwe afspraak gemaakt voor maandag 26-8-2019 tussen 14 en 17uur.
Deze afspraak werd vrijdag 23-8-2019 gecancelled door Roamlertech ivm ziekte monteur.

28-8-2019 9:59 Nieuwe afspraak gemaakt voor 2 september tussen 14 en 16uur ( weer een ½ dag vrij genomen van werk )

Rond 16.50 uur gebeld door monteur Roamlertech met telnr: …. met een verhaal dat het druk was en iets met een auto en garage………

Met monteur Roamlertech met telnr: …. een afspraak gemaakt om nog diezelfde avond tussen 19.30 en 20.00uur de ketel te komen controleren.

Vervolg: Geen Roamlertech monteur gezien die avond. ( hiervoor weer onnodig thuis geweest en mijn andere afspraken geannuleerd )

3-9-2019 9:28 Gebeld met Eneco over bovenstaande, en vermeld aan Roamlertech dat ik vanaf 16.00uur thuis zou zijn, voor een monteur en dat ik terug gebeld zou worden als zij contact hadden gehad met een monteur.
Niet terug gebeld door Roamlertech en weer voor niets thuis geweest.

4-9-2019 weer gebeld met Eneco en doorverbonden via Roamlertech voor een nieuwe afspraak, gemaakt voor monteur op 5-9-2019 tussen 16.00 en 18.00uur. ( weer 2 uur vrij genomen van werk )

Advies Eneco om een klacht te sturen naar klantenservice@eneco.com

5-9-2019 Geen monteur Roamlertech 5-9-2019 geweest, niet gebeld oid, en weer voor niets thuis geweest.

6-9-2019 08.50 Gebeld naar Eneco, zij gaan weer Roamler bellen wat er nu echt loos is. Dame van Eneco krijgt Roamlertech echter niet aan de lijn. Gaat notitie maken van situatie.

Geadviseerd om een klacht te sturen naar installatiebedrijven@eneco.com

Kortom: het is door wat voor omstandigheid ook een ongeorganiseerde rompslomp bij Fa Roamlertech, en een stukje nazorg mist er ( bij Eneco ) ook na zo’n lijst met missers van Eneco om bijvoorbeeld zelf even te bellen /mail of onderhoud gedaan is.

Ik heb aangegeven bij Eneco dat Fa Roamlertech er bij mij niet meer in komt om onderhoud te doen.
Hoe Eneco dit gaat oplossen met mijn onderhoud mogen zij zelf aangeven. ( ik heb een contract met Eneco )

Ik verwacht van Eneco dat er op korte termijn een andere firma als Roamlertech ( de andere firma ook niet ingehuurd door Roamlertech ) het onderhoud aan mijn ketel komt verzorgen. Hier kan Eneco mij voor benaderen.

Ik verwacht voor de uren dat ik voor niets heb zitten wachten en vrij heb genomen een compensatie van Eneco. Dit hele geintje heeft mij erg veel geld gekost door vrij te moeten nemen.

Een voorstel mbt tot compensatie van vrij genomen uren en belkosten, kunt u via de mail versturen naar het uw bekende E-mailadres: ……..

U snapt dat het punt voor mij bereikt is, dit hele gebeuren openbaar te gaan maken op social media en/of andere kanalen. Ik ben vast niet de enige die met bovenstaande te maken heeft.

Hopelijk komt er een goede oplossing voor het onderhoud en de compensatie. En verander iets mbt de firma’s die ingehuurd worden want dit kost u klanten.

Ik ben maar een kleine klant, maar het is voor mij echt een grote klacht! Ik verwacht van Eneco zeker binnen 5 werkdagen dat er een goed oplossing voor bovenstaande wordt aangeboden.

3 Reacties

Waarom toch, zie ik te vaak dit soort meldingen hier. Ik vind het schokkend!😳😢

Ik zou allang over gestapt zijn naar een lokale ondernemer, daar kan je desnoods langs gaan als zaken niet lopen zoals ze moeten lopen.

Ik hoop in ieder geval dat dit netjes wordt opgelost.

Aankomende december 2019 is mijn CV weer aan de beurt om de standaard 2 jaarlijkse onderhouds beurt te krijgen.
Nog nimmer is dat overgeslagen.

Ook niet toen bij mij bv de ophangbeugels aan de afvoer bleken te ontbreken.
Dat werd hersteld en onderhoud werd gedaan.
Reputatie 7
Badge +2
Goedemorgen @Ontevredenklant

Allereerst, welkom op het Eneco forum en heel goed van je dat je ook via deze weg je ongenoegen uit over de huidige gang van zaken m.b.t. je onderhoudsafspraak. Ik sta er zelf versteld van dat het op zoveel momenten mis is gegaan. Dit is zeker niet de manier waarop wij onze service willen verlenen! Hiervoor onze excuses.

Ik zag dat je ons de afgelopen dagen hier meermaals over hebt gemaild. Jouw situatie staat mede hierdoor geregistreerd als zijnde klacht en ik heb intern dan ook de melding gemaakt dit met spoed op te pakken!

Aangezien dit al via ons klachtenkanaal loopt adviseer ik het contact daarmee af te wachten en het via dat kanaal verder af te handelen. Hierdoor voorkom je dat meerdere collega's zich hiermee gaan bezighouden en de verwarring die daarbij komt kijken.

Ik ga ervan uit dat je klacht snel de wereld uit is en de APK van je ketel spoedig wordt uitgevoerd.

Groet. Urgel
Compensatie ( de dit jaar betaalde kosten voor servicecontract is geregeld ) maar aan de vraag om een andere firma als Roamlertech het onderhoud te komen laten doen aan de ketel kon niet voldaan worden door Eneco. Helaas eindigde daarbij het contract met Eneco per direct. Helaas niet het gevoel dat de firma Roamlertech hier echt op wordt aangesproken. Ik wens een ieder succes met het contract voor hun ketel welke wordt uitgevoerd door Firma Roamlertech. En heb je problemen met Eneco mail dan naar xxxx@xxxx (verwijderd door moderator)

Reageer