Klacht Eneco Installatiebedrijven | Eneco Community
vraag

Klacht Eneco Installatiebedrijven

• 2 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 320 Bekeken

Goedemorgen,

Hier nogmaals een bericht van mij, aangezien er 0 reactie per mail gestuurd wordt. Gisteren heeft mijn vrouw weer telefonisch contact gehad met één van uw collega's en die gaf aan dat de kosten van het huurapparaat nog steeds (!) bij mij in rekening wordt gebracht, dit is geheel onterecht. Zoals u op formulier welke per mail aan u gestuurd is kunt zien, heb ik duidelijk aangegeven dat ik per 31 maart ben verhuisd EN dat ik niet de eigenaar van het contract van het huurapparaat ben, dus waarom worden nog steeds de kosten bij mij in rekening gebracht nu ik er al 4 maanden niet meer woon?

Graag zou ik het contract van het huurapparaat willen zien, deze heb ik uiteraard zelf niet, omdat ik nooit een contract hiervoor heb getekend. Toen ik op de Russischestraat kwam wonen, hing de cv ketel er namelijk al. Deze was geplaatst door de huiseigenaar/huisbaas van Amstel Nederveen. Bij mij werden alleen de kosten van het huurapparaat in rekening gebracht, omdat ik toen de bewoner was.

Ook begreep ik van de nieuwe bewoonster dat er zelfs een brief gericht aan mij naar de Russischestraat is gestuurd waarin jullie overgaan tot een deurwaarder? Dit lijkt me erg overdreven, zoals ik al meerdere malen heb vermeld, kunt u deze kosten in rekening brengen van de huiseigenaar/de nieuwe bewoonster die er al vanaf 1 april woont.
Om het overgaan tot een deurwaarder te voorkomen, heb ik met tegenzin afgelopen zondag 30 juli het bedrag overgemaakt o.v.v. 1000006641367382 naar rekeningnr NL10ABNA0240120000.
Dit bedrag wil ik uiteraard wel terug en is alleen bedoeld om het overgaan tot een deurwaarder te voorkomen.

Ik wil nu eindelijk eens reactie van u krijgen, want dit begint erg lang te duren.

Mvg,

Kim Vermeij

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@kim29689 bedankt voor jouw uitgebreide bericht. Goed dat je de weg naar het Eneco forum hebt gevonden. Eeuwig zonder om te lezen dat er nog altijd onduidelijkheden zijn over de kosten en wie verantwoordelijk is voor het huurapparaat.

Ik ga jouw bericht doorzetten naar ons zusterbedrijf Eneco installatiebedrijven. Vanuit daar zal er contact worden opgenomen via hun klachtenafdeling. Om dit te kunnen doen heb ik jouw klantnummer nodig. Wil je deze toevoegen aan je profiel? Dit in verband met jouw privacy.
Goedemorgen,

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb mijn klant nummer toegevoegd aan mijn profile. Ik zie de reactie van de klachtenafdeling graag tegemoet.

Mvg,

Kim Vermeij
Reputatie 5
Badge +5
@kim29689 jij ook bedankt voor je snelle response. Ik heb de klacht doorgezet naar ons zusje en gevraagd dit met voorrang op te pakken.

Ik vertrouw erop dat dit correct wordt afgehandeld.
Bedankt voor uw bericht. Ik wilde hier nog graag aan toevoegen dat zij mij het beste per mail of ’s avonds per telefoon kunnen bereiken in verband met mijn werk.

Mvg,

Kim Vermeij
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor uw bericht. Ik wilde hier nog graag aan toevoegen dat zij mij het beste per mail of ’s avonds per telefoon kunnen bereiken in verband met mijn werk.

Mvg,

Kim Vermeij

Hoi Kim,

Goed dat je dit nog aan ons laat weten, dit nemen we mee in jouw klacht.

Groet, Audrey
Goedemorgen Audrey,

Ik heb nog geen reactie per mail ontvangen of een telefoontje in de avond. Wanneer wordt mijn klacht verder opgepakt?
Ik hoor graag van je.

Mvg,

Kim Vermeij
Reputatie 5
Badge +5
@kim29689 meer dan vervelend dat het nog niet naar tevredenheid is afgehandeld. Ik heb wederom een urgentie verzoek ingediend en houd je vandaag op de hoogte hiervan.

Reageer