Klacht Eneco Installatiebedrijven | Eneco Community
beantwoord

Klacht Eneco Installatiebedrijven

• 15 juni 2018
  • 3 reacties
  • 436 Bekeken

Badge
  • Liefhebber (level 10)
  • 16 reacties
Ik wacht al vanaf april over een vraag over een factuur die naar mijn mening niet klopt.
Ik heb toen vier keer gebeld, met de belofte dat het uitgezocht zou worden. Maar ik wordt maar niet terug gebeld.. De factuur zou op "on hold" gezet worden.

Nu wordt ik lastig gevallen met aanmaningen met drang om te betalen, want anders wordt de factuur verhoogd met €40,-
Ik heb nu onder protest betaald, maar ik heb er geen goed gevoel over.

Ik heb online ook een klacht ingediend, die zou binnen twee werkdagen behandeld worden, maar dit termijn is ook verstreken.

In hoeverre wordt een klant, (die al tientallen jaren verbonden is met Delfland en later Eneco).
Serieus genomen?? En gezien en gehoord...........

Ik heb weinig vertrouwen dat dit opgepakt gaat worden.
Goed weekend!
icon

Beste antwoord door Rodney 17 juni 2018, 13:05

Goedemiddag @Leeuw,

Bedankt voor het delen van jouw bericht. Bijzonder ergerlijk om te zien dat je hier al geruime tijd mee in de weer bent. Ik heb mijn collega's van Eneco Installatiebedrijven direct verzocht jouw klacht zo snel als mogelijk in behandeling te nemen en hierover aankomende week contact met je te leggen.

Hopelijk kunnen we daarmee het slechte gevoel wat je hier als trouwe klant aan overhoudt, wat opfleuren. Laat het gerust weten wanneer een reactie alsnog uitblijft, ik help hier graag mee verder!
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Goedemiddag @Leeuw,

Bedankt voor het delen van jouw bericht. Bijzonder ergerlijk om te zien dat je hier al geruime tijd mee in de weer bent. Ik heb mijn collega's van Eneco Installatiebedrijven direct verzocht jouw klacht zo snel als mogelijk in behandeling te nemen en hierover aankomende week contact met je te leggen.

Hopelijk kunnen we daarmee het slechte gevoel wat je hier als trouwe klant aan overhoudt, wat opfleuren. Laat het gerust weten wanneer een reactie alsnog uitblijft, ik help hier graag mee verder!
hi
s demirtas ikvil niet meer emil ontvang van topic of communtiy
Reputatie 5
Badge +3
hi
s demirtas ikvil niet meer emil ontvang van topic of communtiy

Hoi S. Demirtas,

Ik heb je zojuist een reactie verstuurd in een ander topic. Wil je dit bekijken?

Groet, Audrey

Reageer