klacht | Eneco Community
vraag

klacht

  • 31 januari 2016
  • 4 reacties
  • 178 Bekeken

Ik heb een klacht waarmee ik niet verder kom. Mijn cvketel maakte een gierend geluid. Uiteraard installateur erbij gehaald. Gasdruk bleek te hoog, regelaar in meterkast kaport. Eneco/Liander is erbij geweest, regelaar vervangen. Nu betaal ik wel voorrijkosten aan installateur. Die kosten lijken mij voor rekening Eneco te komen, de cv ketel mankeerde niks. Eneco zegt dat ik direct contact had moeten opnemen, maar hoe weet ik dat de gasregelaar kapot is? Ik heb geen trek om mijn contract op te zeggen, maar ik verwacht wel service van Eneco. Is er iemand die hier ervaring mee heeft.

4 Reacties

Ik snap niet waarom je Eneco erbij haalt...........
Eneco rekent slechts je energieverbruik met je af.

Je meter is eigendom van je netbeheerder; Liander dus in jouw geval.
In Nederland zijn netbeheer en leverancie sinds kort geheel gescheiden.

Dus ik zou mijn klacht dan ook richten aan je Netbeheerder.
Dat komt omdat de persoon die hier de reparatie uitvoerde een Enecojasje aan had en zich ook zo voorstelde.
Overigens wel goede tip, ik ga ook Liander benaderen
Vreemd je noemde zelf ook Liander??
Vandaar dat ik nog meer even apart meldde dat die 2 zaken volledig gescheiden zijn.
Suc6 met Liander.

Reageer