Ketelcomfort Top van Eneco | Eneco Community
beantwoord

Ketelcomfort Top van Eneco

• 13 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 468 Bekeken

Op 29/9/2015 ketelcomfort Top van Eneco afgesloten, per mail het contract ontvangen. Op contract staat dat je binnen 5 werkdagen gebeld wordt om afspraak te maken. Niet gebeld door Eneco. Zelf gebeld 9/10/2015 naar Eneco...nu begint het leuk te worden.. Nee meneer contract is niet bekend bij ons...vreemd aangezien ik wel contractbevestiging per mail heb ontvangen en product via de website afgesloten heb. Na blijven doorvragen doorverbonden met een afdeling die er wel verstand van zou hebben..Deze vrouw aan de telefoon wist het ook niet..maar ging mij wel terugbellen....tot heden niets meer gehoord...... Al jaren tevreden klant...maar dit helpt niet echt..... wie heeft de oplossing? of dit al eerder meegemaakt?
icon

Beste antwoord door EvavdZ 14 oktober 2015, 11:48

@ovanspaendonck,

Welkom op de Community!

Wat lastig dat je niets meer hebt gehoord over ketelcomfort Top. Ik heb dit gemeld bij ons installatiebedrijf, zijn zijn hiervoor verantwoordelijk. Er wordt spoedig contact met je opgenomen om het in orde te maken. In ieder geval bied ik alvast onze excuses aan voor het ongemak.
Bekijk origineel

2 Reacties

Even wachten tot morgen een moderator dit voor je oppikt en intern de zaak even kortsluit.

Dus straks krijg je hier te horen wat er aan de hand is!
Even geduld dus!
Reputatie 4
Badge +4
@ovanspaendonck,

Welkom op de Community!

Wat lastig dat je niets meer hebt gehoord over ketelcomfort Top. Ik heb dit gemeld bij ons installatiebedrijf, zijn zijn hiervoor verantwoordelijk. Er wordt spoedig contact met je opgenomen om het in orde te maken. In ieder geval bied ik alvast onze excuses aan voor het ongemak.

Reageer