Ketel afgekeurd tijdens entree beurt; wie snapt het nog | Eneco Community

Ketel afgekeurd tijdens entree beurt; wie snapt het nog

• 16 april 2018
  • 1 reactie
  • 400 Bekeken

Na aanschaf extra huis is bij entree beurt de door Eneco zelf in 2007 geplaatste ketel afgekeurd. De afvoerpijp moest door het dak van het appartementencomplex worden geplaatst en een meter uitsteken (regelgeving 2015). Dit volgens de monteur die het wel vreemd vond dat de ketel in 2017 wel door de entree beurt was gekomen. Jawel, ivm de verkoop had de toenmalige eigenaar een onderhoudscontract afgesloten bij Eneco..... De monteur wenste niet verder naar de ketel te kijken en was binnen 5 minuten weer vertrokken. Maar, wel nadat op mijn eigen mobiel door hem persoonlijk de websites van 2 concurrenten werden opgeslagen als favoriet die de ketel wel zondermeer in beheer zouden nemen. Daar werken namelijk een paar ex collega's van hem.

Toch maar de Servicedesk gebeld maar die had wel de klantvriendelijkheidstraining gevolgd maar echt luisteren was er niet bij. Wat onze monteur zegt, dat volgen we op. Daar kunnen we niets aan doen.

Volgens een echte (externe) deskundige geldt vanzelfsprekend niet de huidige regelgeving maar die van het moment van plaatsen. Zoals verwacht was de reden van afkeur volstrekt onzin.

Weg halve dag aanwezigheidsverplichting en 6 maanden korting. 6 maanden; jawel 6 maanden want met 3 huizen en al één andere ketel in beheer kunnen we wel wat extra's bieden meneer.... De salesvaardigheid is in ieder geval prima voor elkaar. Die 6 maanden korting ga ik bij een ander natuurlijk niet krijgen.

Zijn er meer Eneco klanten met soortgelijke ervaringen qua service?

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @R.L.J. de Jong,

Goed dat je dit bespreekbaar maakt!

Ik ben gaan kijken naar de bevindingen en aantekeningen maar kom niet veel verder met het klantnummer dat je hier hebt staan.
Je geeft aan meerdere locaties te hebben, zijn hier andere klantnummer voor?
Zie je kans mij per privé bericht het klantnummer van de betreffende locatie door te geven?

Groet, Vincent

Reageer