Inlaatcombinatie 10bar te hoog? | Eneco Community
beantwoord

Inlaatcombinatie 10bar te hoog?

• 21 december 2018
  • 4 reacties
  • 123 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 2 reacties
Beste community,

We gebruiken stadsverwarming en dit jaar is er een warmtewisselaar geinstalleerd door eneco voor warm water en verwarming. Hierop zit een inlaatcombinatie van 10bar. Een loodgieter vertelde mij dat dit mogelijk te hoog is en dat dit tot bijvoorbeeld lekkende kranen kan leiden en dat 6 of 8 bar normaal is.

Heeft iemand hier ervaring mee of meer kennis van, of dit zo hoort of niet?

Paul
icon

Beste antwoord door Mitchel 7 januari 2019, 10:33

@PaulR

Bedankt voor je geduld. Het duurde iets langer dan verwacht, sorry daarvoor. Ik heb contact opgenomen met de storingsdienst Warmte en deze vraag voorgelegd. Het advies aan jou is om contact met hen op te nemen voor het (eventueel) aansturen van een monteur om de installatie na te kijken. De storingsdienst warmte is te bereiken op 0800-0072.

Is je vraag hiemee beantwoord?

Groet,
Mitchel
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 5
Badge
@PaulR

Welkom op de Toon Community! Dit is een hele goede vraag en ik moet je het antwoord schuldig blijven. Daarom ga ik voor je uitzoeken of 10 bar teveel is.

Ik hou je op de hoogte.

Fijn weekend!
Mitchel
@PaulR

Welkom op de Toon Community! Dit is een hele goede vraag en ik moet je het antwoord schuldig blijven. Daarom ga ik voor je uitzoeken of 10 bar teveel is.

Ik hou je op de hoogte.

Fijn weekend!
Mitchel

Beste Mitchel, heb je inmiddels al wat meer informatie voor me? Heb nu een tweede lekkende kraan, zou hier aan kunnen liggen of anders gewoon toeval..
Reputatie 5
Badge
@PaulR

Bedankt voor je geduld. Het duurde iets langer dan verwacht, sorry daarvoor. Ik heb contact opgenomen met de storingsdienst Warmte en deze vraag voorgelegd. Het advies aan jou is om contact met hen op te nemen voor het (eventueel) aansturen van een monteur om de installatie na te kijken. De storingsdienst warmte is te bereiken op 0800-0072.

Is je vraag hiemee beantwoord?

Groet,
Mitchel
@Mitchel Bedankt voor je reactie. Zal deze week met hun contact opnemen.

Paul

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen