Huurovername formulier ontvangen voor een boiler die er niet hangt | Eneco Community
beantwoord

Huurovername formulier ontvangen voor een boiler die er niet hangt

• 26 juli 2019
  • 2 reacties
  • 227 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Beste Eneco,

Ik heb een brief van je ontvangen met de vraag of ik je elektrische boiler van 80 liter wil gebruiken. Vandaag heb ik contact opgenomen met Eneco om me te informeren dat er geen 80 liter elektrische boiler in mijn appartement is. Het enige apparaat dat mijn water verwarmt, is een gasfornuis. Ik bevestig een foto van een gasfornuis in de bijlage Ik heb een maand in dit appartement gewoond, dus misschien namen de vorige eigenaren van het appartement hem mee. . Als er een mogelijkheid was, kon iemand van Eneco naar Rotterdam komen en bevestigen dat geen 80 liter elektrische boiler is niet in mijn appartement.
icon

Beste antwoord door Urgel 26 juli 2019, 10:40

@Agata

Welkom op het Eneco forum en goed dat je aangeeft dat er geen boiler hangt in de woning, maar een cv-ketel. Dit bevestig je ook met de foto's, heel goed! Ik zal intern een bericht uitzetten, zodat wij de situatie komen controleren. Hierover wordt je nog benaderd.

*Edit* Zie je pb voor meer informatie

Groet. Urgel
Bekijk origineel

2 Reacties

Beste Eneco,

Ik heb een brief van je ontvangen met de vraag of ik je elektrische boiler van 80 liter wil gebruiken. Vandaag heb ik contact opgenomen met Eneco om me te informeren dat er geen 80 liter elektrische boiler in mijn appartement is. Het enige apparaat dat mijn water verwarmt, is een gasfornuis. Ik bevestig een foto van een gasfornuis in de bijlage Ik heb een maand in dit appartement gewoond, dus misschien namen de vorige eigenaren van het appartement hem mee.. Als er een mogelijkheid was, kon iemand van Eneco naar Rotterdam komen en bevestigen dat geen 80 liter elektrische boiler is niet in mijn appartement.

Reputatie 7
Badge +2
@Agata

Welkom op het Eneco forum en goed dat je aangeeft dat er geen boiler hangt in de woning, maar een cv-ketel. Dit bevestig je ook met de foto's, heel goed! Ik zal intern een bericht uitzetten, zodat wij de situatie komen controleren. Hierover wordt je nog benaderd.

*Edit* Zie je pb voor meer informatie

Groet. Urgel

Reageer