Huurboiler kopen? | Eneco Community
beantwoord

Huurboiler kopen?

• 5 november 2018
  • 1 reactie
  • 356 Bekeken

Ik heb een huurboiler (50 L Daalderop Mono) van Eneco, gehuurd via Enercen. Contract is gestart 12,5 jaar geleden op 27-2-2006 met een looptijd van 10 jaar. Ik heb in de algemene voorwaarden gelezen dat het mogelijk is een huurboiler over te nemen voor de waarde in het economisch verkeer. Ik overweeg dit te doen en wil graag weten welk waarde een dergelijke boiler in het economisch verkeer heeft (vrij gering lijkt me) en of het inderdaad mogelijk is deze boiler over te nemen.
icon

Beste antwoord door DeniseMR 5 november 2018, 09:29

Dag @P. Losekoot,

Welkom op de Eneco Community!

Om de mogelijkheid van een overname te bespreken en een eventuele offerte op te vragen, kan je contact opnemen met onze afdeling Eneco Installatiebedrijven. Mijn collega's daar zijn doordeweeks te bereiken op 088 - 8 955 000 (gebruikelijke belkosten) tussen 08.00 en 18.00 uur of per mail via installatiebedrijven@eneco.com.

Groet, Denise
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +5
Dag @P. Losekoot,

Welkom op de Eneco Community!

Om de mogelijkheid van een overname te bespreken en een eventuele offerte op te vragen, kan je contact opnemen met onze afdeling Eneco Installatiebedrijven. Mijn collega's daar zijn doordeweeks te bereiken op 088 - 8 955 000 (gebruikelijke belkosten) tussen 08.00 en 18.00 uur of per mail via installatiebedrijven@eneco.com.

Groet, Denise

Reageer