vraag

Huurboiler geretourneerd, toch gefactureerd

Ik heb vorig jaar begin december een nieuwe ketel laten plaatsen. Mijn boiler is verwijderd en ik heb contact met jullie gehad en ik moest de ketel in Schiedam afleveren om de huur te laten stoppen. Dit heb ik ook gedaan. Er was op dat moment een storing in het systeem en de dame achter de receptie had mijn gegevens opgeschreven en gezegd dat de huur stop gezet zou worden. Tot mijn verbazing zie ik op mijn jaarnota dat de boiler nog voor het hele jaar is gefactureerd. Hoe kan dit??

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
Beste YvonneO,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Ik zie dat er inderdaad voor een volledig jaar wordt gefactureerd. Ik stuur je bericht door naar onze installatiebedrijven met de vraag om dit op te lossen. Zodra ik een terugkoppeling van hen krijg laat ik het aan je weten. Mocht je nog vragen hebben zie ik deze graag verschijnen!

Groet,

Folkert
Beste Folkert,

Bedankt voor je reactie! Ik had van het weekend ook zelf al een mail gestuurd via het cintactformulier op de site, maar daar heb ik nog geen reactie op ontvangen. Ik wacht het af!

Groetjes,Yvonne
Reputatie 7
Badge +6
@Yvonne

Ik heb al terugkoppeling gekregen van mijn collega's, en ze beëindigen de boiler administratief en sturen dit door aan onze facturatieafdeling zodat zij een creditnota op kunnen maken. Dit is binnen twee weken rond.
Dat is snel, top! Per wanneer wordt de huur stop gezet? December 2015 neem ik aan?
Reputatie 4
Badge +2
Hai @YvonneO,

Folkert is er momenteel niet maar ik zie dat de eindnota voor de boiler per 4 oktokber 2016 voor je klaar staat. De huur is inderdaad met terugwerkende kracht stopgezet per december 2015. Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben en wens je alvast een fijn weekend toe.

Groet,

Rodney
Ik had het al gezien, bedankt voor deze super snelle service!

Reageer

Cookie Policy

Door gebruik te blijven maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies om je gebruikservaring te verbeteren. Meer info.

accept