Huurboiler afkopen | Eneco Community

Huurboiler afkopen

pfff, huurboiler opgezegd...nu restwaarde betalen omdat ik nog aan 10 jaar contract vastzit. huur al sinds 1990 boiler, ging 2 jaar geleden stuk door kortsluiting. monteur heeft toen een nieuwe opgehangen. je gaat ervan uit dat dit service is toch.
ben ook op geen enkele wijze gewezen op een contract en het feit dat t koop op afbetaling is. vind dit misleidend.
ook de hele communicatie met enenco is een rommel.
kreeg een brief dat de boiler opgezegd kon worden kosteloos aangezien de huurtermijn verstreken was, brief erbij met mogelijkheden voor ophalen e.d.
dus ik blij en een afspraak gemaakt om boiler te laten weghalen krijg ik te horen dat ze nog met de berekening bezig zijn.... ?
maar ik heb toch die brief
die moet ik als niet verzonden beschouwen..
nou ja, kan dit allemaal zomaar ?

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Straalen FA van,

Welkom op onze community! Wat jammer om te lezen dat je niet blij met onze communicatie. Dit is zeker niet onze bedoeling. Ik zorg ervoor dat mijn collega van Eneco Installatiebedrijven binnen enkele dagen contact met je opneemt.

Ik hoop dat we dit zo snel mogelijk naar tevredenheid voor je oplossen.

Groet, Audrey
De soap is nog niet voorbij....de huurboiler opgezegd , had wat voeten in de aarde maar is geregeld. Alleen staat de huur nog actief op de termijnnota' s van de afgelopen 2 maanden.
Na telefonisch contact blijkt idd dat het huurcontract is gestopt maar de betaling nog niet...zijn 2 afdelingen schijnt....
Ik word hier zo moe van.....
Maak je keurig afspraken is t nog niet geregeld.
Reputatie 7
Badge +6
@STRAALEN FA VAN

Ik heb het uitgezet bij mijn collega's van het installatiebedrijf, zodat zij hier naar kunnen kijken voor je.

Groet,

Folkert
ik betaal al ruim 20 jaar huur (128,34 pj) voor mijn 50 jaar oude boiler. Deze boiler kan wat mij betreft blijven hangen, maar de leaseovereenkomst is alang verlopen. Eneco blijft gewoon huur in rekening brengen en stopt hier helaas niet uit zich zelf mee. Niet erg klantvriendelijk!
Hoe kan dit door Eneco opgelost worden?
Je kan beter rechtstreeks contact met ze opnemen op:

088 8955000 (*veranderd in juiste nummer door moderator)
" dit nummer is niet in gebruik, de verbinding wordt nu verbroken" dat kreeg ik te horen toen ik dat nummer belde.
Reputatie 7
Badge +6
@Stroom

Het nummer waar je onze installatiebedrijven op kun bereiken is 088 8955000.
dank u voor het juiste tel. nr.

Ik heb ze gebeld en ik kan mijn 50 jaar gehuurde 'gouden' boiler voor eenmalig 100 euro 'afkopen'. De boiler blijft dan hangen en is van mij. De jaarlijkse huur van 128,34 vervalt dan.

Tja, zo werkt het nu eenmaal bij een super commercieel bedrijf 😢.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen