Huurapparaat? | Eneco Community
vraag

Huurapparaat?

• 21 februari 2019
  • 4 reacties
  • 185 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 3 reacties
Afgelopen december heb ik mijn contract bij Eneco opgezegd. Ondanks dit wordt er de afgelopen twee maanden alsnog een bedrag van mijn rekening afgeschreven. Dit zou gaan om de kosten van een huurapparaat, wat ik erg bijzonder vind gezien ik nooit een apparaat heb gehuurd via Eneco. Ik ben erg benieuwd welke dit volgens jullie betreft. Ik zou het op prijs stellen als dit wordt geregeld. Heb al eerder een bericht gepost op dit forum, helaas zonder reactie. Service kan beter.

4 Reacties

@Emel

Dank, ik ga het het huurcontract op de mail zetten!
Reputatie 4
Badge
@Nanda

Is het een koop of een huurwoning? Wil je ons een bewijs mailen van de koop of huurovereenkomst waarin staat dat je de HR-ketel hebt overgenomen? Deze kan je mailen naar enecoinstallatiebedrijven@eneco.com.
Vervolgens wordt het in behandeling genomen door onze administratie.

Groet, Emel
Hi @Emel,

Dank voor de reactie! Er hangt een HR ketel die is geplaatst door de huiseigenaar toen ik hier kwam wonen. Naar mijn idee is die niet het eigendom van Eneco.

Groet,

Nanda
Reputatie 4
Badge
@Nanda

Welkom op de community. Begrijpelijk dat je wilt weten waarom er een bedrag wordt afgeschreven. Ik zie dat er een huurboiler hangt van Eneco. Hing de boiler er al toen je er kwam wonen?

Groet, Emel

Reageer