Huur geiser | Eneco Community

Huur geiser

• 19 februari 2016
  • 4 reacties
  • 526 Bekeken

Via jaarnota belast en geincasseerd en via maandincasso en inmiddels geincasseerd inmiddels bijna 125 euro voor huur geiser. Wij hebben geen geiser en ook nooit gehad. Ben al bijna 2 maanden bezig met Eneco maar, ondanks alle toezeggingen, bedrag nog steeds niet terugontvangen. Ook post huur apparaten nog steeds niet van termijnopbouw verwijderd. M.i. is onterechte incasso's een zaak van diefstal.

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Prima! Ik laat het je weten als ik iets verneem.

Fijn weekend alvast!
Bedankt Vincent. Ben inmiddels telefonisch benaderd door Jeremia Refos, met wie ik 3 en 4 weken terug ook telefonisch kontakt heb gehad. Hij zegde toe dat hij er weer, net als destijds (zonder resultaat tot nu toe) weer achter heen zou gaan. Ik wacht af. Als je verder iets verneemt hoor ik dat graag.
Reputatie 6
Badge +2
@P.J.C. Lakeman

Als het goed is heb je inmiddels contact gehad.
Ik hoop dat alles naar wens is afgehandeld.
Reputatie 6
Badge +2
@P.J.C. Lakeman

Welkom op onze Community!

Ik had liever gezien dat jou eerste bericht met een leukere reden zou zijn geweest.

Ik heb al je gegevens doorlopen en zie dat dit echt te lang duurt!

Zojuist heb ik een bericht gestuurd naar de verantwoordelijke om dit direct op te pakken en verwacht nu ook een snelle afhandeling.
Ook heb ik gevraagd mij een terugkoppeling te geven over de gang van zaken. Als ik iets verneem dan laat ik jou dat hier ook gelijk weten.

Excuus voor al het ongemak!

Reageer